Gjest overreagerer jeg? Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 søstera mi skulle ta en urinprøve i dag. og etterpå så helt hun hele greia ut i oppvaskkummen. jeg ble sjokkert og synes dette var utrolig uhygenisk. Tenker på at jeg skal vaske opp i den kummen også. Hun mente at så lenge hun skylte godt så var det ikke noe problem synes dere at jeg overreagerer? 0 Siter
Niobe Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg hadde heller ikke hellet det ut i vasken, men urin skal vel være sterilt i seg selv... Ville uansett brukt toalettet til sånt. 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Japp, du overreagerer. Det er 10000vis flere bakterier i oppvaskkummen din enn i urin. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Japp, du overreagerer. Det er 10000vis flere bakterier i oppvaskkummen din enn i urin. nettopp derfor er det vel ingen grunn for å skulle tilføre enda fler ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Tja, nei, jeg vet ikke helt - det er som Excelsion sier vanittig mye bakterier i en oppvaskkum, mye mer enn i do. Men det er vel ingen grunn for å skulle tilsette enda fler. Jeg ville kastet den i do, ville ikke ramlet meg inn å helle den i vasken. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 uhygienisk vet jeg ikke. men EKKELT! 0 Siter
Gjest grooss Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Da vi la inn nytt bad og ikke hadde do måtte vi helle urinen (ikke bommelommet vel å merke) i vasken av og til. Har ikke tatt noen skade av det hittil iallefall ; ) 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Tja, nei, jeg vet ikke helt - det er som Excelsion sier vanittig mye bakterier i en oppvaskkum, mye mer enn i do. Men det er vel ingen grunn for å skulle tilsette enda fler. Jeg ville kastet den i do, ville ikke ramlet meg inn å helle den i vasken. Hallo di høne! Det er IKKE bakterier i urin. Opp & Avgjort. 0 Siter
Blésha Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Nei, jeg ville overhode ikke gjort det. Ville helt det i do. 0 Siter
Gjest tisseguri Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hallo di høne! Det er IKKE bakterier i urin. Opp & Avgjort. Når den er kommet så langt som til vasken, er det så avgjort kommet bakterier i den. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hallo di høne! Det er IKKE bakterier i urin. Opp & Avgjort. Men den kan godt raske med seg noen på vei ut. Bakkbakk. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg ville nok ikke kommet på å helle den i vasken selv, men jeg synes vel ikke det er noen big deal - så lenge den vaskes godt. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hvis dere har do i bakgården skjønner jeg at hun brukte vasken, ellers skjønner jeg henne ikke. Men som andre har sagt: Urin er sterilt og ble nok først fullt av basillusker da det kom i kontakt med vasken. 0 Siter
Gjest nysgjerrig! :) Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Da vi la inn nytt bad og ikke hadde do måtte vi helle urinen (ikke bommelommet vel å merke) i vasken av og til. Har ikke tatt noen skade av det hittil iallefall ; ) hva gjorde dere når dere bommelommet da?? *lurer* 0 Siter
Goliath Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 nettopp derfor er det vel ingen grunn for å skulle tilføre enda fler ;-) Nå er det vel vesentlig mye mer bakterier i alt det andre man skyller av og/eller heller ut i oppvaskkummen. Så skal man ha det som et utgangspunkt blir det ikke lett å kunne bruke oppvaskkummen til noe fornuftig i det hele tatt vel? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 hva gjorde dere når dere bommelommet da?? *lurer* Bruk fantasien! Tom bøtte, tre en plastpose nedi bøtta og gjør bommelomm der. Knyt igjen posen og kast den i søpla. Ja, jeg har bodd nesten uten dotilgang en kort periode! 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ja, du overreagerer - helt klart!!! Hva gjør vel det? 0 Siter
petter smart Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 nettopp derfor er det vel ingen grunn for å skulle tilføre enda fler ;-) Urin er sterilt og inneholder ikke bakterier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.