Gå til innhold

ville dere ha helt ut urinprøven i oppvaskkummen?

Anbefalte innlegg

Gjest overreagerer jeg?
Skrevet

søstera mi skulle ta en urinprøve i dag. og etterpå så helt hun hele greia ut i oppvaskkummen. jeg ble sjokkert og synes dette var utrolig uhygenisk. Tenker på at jeg skal vaske opp i den kummen også. Hun mente at så lenge hun skylte godt så var det ikke noe problem

synes dere at jeg overreagerer?

Skrevet

Jeg hadde heller ikke hellet det ut i vasken, men urin skal vel være sterilt i seg selv...

Ville uansett brukt toalettet til sånt.

Skrevet

Japp, du overreagerer.

Det er 10000vis flere bakterier i oppvaskkummen din enn i urin.

Skrevet

Japp, du overreagerer.

Det er 10000vis flere bakterier i oppvaskkummen din enn i urin.

nettopp derfor er det vel ingen grunn for å skulle tilføre enda fler ;-)

Skrevet

Tja, nei, jeg vet ikke helt - det er som Excelsion sier vanittig mye bakterier i en oppvaskkum, mye mer enn i do.

Men det er vel ingen grunn for å skulle tilsette enda fler.

Jeg ville kastet den i do, ville ikke ramlet meg inn å helle den i vasken.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

uhygienisk vet jeg ikke. men EKKELT!

Skrevet

Da vi la inn nytt bad og ikke hadde do måtte vi helle urinen (ikke bommelommet vel å merke) i vasken av og til. Har ikke tatt noen skade av det hittil iallefall ; )

Skrevet

Tja, nei, jeg vet ikke helt - det er som Excelsion sier vanittig mye bakterier i en oppvaskkum, mye mer enn i do.

Men det er vel ingen grunn for å skulle tilsette enda fler.

Jeg ville kastet den i do, ville ikke ramlet meg inn å helle den i vasken.

Hallo di høne! Det er IKKE bakterier i urin.

Opp & Avgjort.

Skrevet

Nei, jeg ville overhode ikke gjort det. Ville helt det i do.

Gjest tisseguri
Skrevet

Opp & Avgjort.

Når den er kommet så langt som til vasken, er det så avgjort kommet bakterier i den.

Skrevet

Opp & Avgjort.

Men den kan godt raske med seg noen på vei ut. Bakkbakk.

Skrevet

Jeg ville nok ikke kommet på å helle den i vasken selv, men jeg synes vel ikke det er noen big deal - så lenge den vaskes godt.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hvis dere har do i bakgården skjønner jeg at hun brukte vasken, ellers skjønner jeg henne ikke. Men som andre har sagt: Urin er sterilt og ble nok først fullt av basillusker da det kom i kontakt med vasken.

Gjest nysgjerrig! :)
Skrevet

Da vi la inn nytt bad og ikke hadde do måtte vi helle urinen (ikke bommelommet vel å merke) i vasken av og til. Har ikke tatt noen skade av det hittil iallefall ; )

hva gjorde dere når dere bommelommet da??

*lurer*

Skrevet

Nå er det vel vesentlig mye mer bakterier i alt det andre man skyller av og/eller heller ut i oppvaskkummen.

Så skal man ha det som et utgangspunkt blir det ikke lett å kunne bruke oppvaskkummen til noe fornuftig i det hele tatt vel? :-)

Skrevet

hva gjorde dere når dere bommelommet da??

*lurer*

Bruk fantasien! Tom bøtte, tre en plastpose nedi bøtta og gjør bommelomm der. Knyt igjen posen og kast den i søpla. Ja, jeg har bodd nesten uten dotilgang en kort periode!

Gjest amparro
Skrevet

Ja, du overreagerer - helt klart!!! Hva gjør vel det?

Skrevet

Urin er sterilt og inneholder ikke bakterier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...