Gjest pamelan Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Urin er sterilt og inneholder ikke bakterier. Det er ikke sant. Hvis man er 100 % frisk og urinen ikke har kommet i kontakt med huden så ja, men vanligvis, nei. Om det er skadelige mokroorganismer i den er noe annet. Men vanlig renslighet tilsier jo at man ikke heller urin, uansett hvor rent hvorsomhelst. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Urin er sterilt og inneholder ikke bakterier. Men EKKELT er det likevel. Ville aldri falt meg inn å helle piss i kjøkkenvasken.. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg bhadde blitt sur. Innimellom tømmer vi klorin og vann i vasken og lar stå en stund også skrubber vi vasken med står børste etterpå. Hørte av noen eksperter på Oprah at folk flest har altfor mange farlige bakterier i vasken og dette var en god metode å drepe de på. btw: hvorfor tømte hun ikke urinen i do etterpå istedet for vasken? 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Kan ikke skjønne hva som er så farlig med det? Du skal da ikke ete rett fra vasken? 0 Siter
petter smart Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Det er ikke sant. Hvis man er 100 % frisk og urinen ikke har kommet i kontakt med huden så ja, men vanligvis, nei. Om det er skadelige mokroorganismer i den er noe annet. Men vanlig renslighet tilsier jo at man ikke heller urin, uansett hvor rent hvorsomhelst. Det er vel heller vanlig folkeskikk som tilsier at man heller ut urinen i toalettet? 0 Siter
petter smart Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Men EKKELT er det likevel. Ville aldri falt meg inn å helle piss i kjøkkenvasken.. Ikke meg heller. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg bhadde blitt sur. Innimellom tømmer vi klorin og vann i vasken og lar stå en stund også skrubber vi vasken med står børste etterpå. Hørte av noen eksperter på Oprah at folk flest har altfor mange farlige bakterier i vasken og dette var en god metode å drepe de på. btw: hvorfor tømte hun ikke urinen i do etterpå istedet for vasken? Er det så lurt å bruke stålbørste i vasken, da? Lager riper som det kan sette seg enda fler bakterier nedi. Høres ut som en bakteriebombe, hehe. (Selv om klorin helt sikkert tar alt sammen når du bruker det..) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Synes det er mer merkelig at hun tok frem en urinprøve mens du var der.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.