Gå til innhold

Fjerning av bart, jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest barteguri
Skrevet

Etter at jeg slutta på Diane har jeg oppdaget til min store skrekk at jeg har fått bart (igjen..?)!! Hvordan blir jeg kvitt denne på mest mulig skånsom måte?

Har prøvd noe voksstrips el noe slikt en gang, men de tok med en god porsjon hud i samme slengen, så det frister IKKE til gjentakelse...

Gjest Hilda Hårfagre
Skrevet

Jeg bruker faktisk barberhøvel, ca hver fjerde dag.

Gjest barteguri
Skrevet

Jeg bruker faktisk barberhøvel, ca hver fjerde dag.

Nei guri... Det vil jeg ikke... Må jo bli veldig stive hår som vokser ut igjen da vel? Det er jo ikke særlig tykke hår egentlig, ikke som guttas bart. Men hårene er litt for mørke... :-(

Gjest barteguri
Skrevet

Du kan bleke den?

hvordan gjør jeg det da...?

Gjest mustasja
Skrevet

Jeg napper dem. Da vokser de ikke ut samtidig som ved barbering, i tillegg til at de er borte lengre. Jeg må sjekke jevnlig om de har vokst ut igjen.

Gjest den ekte noor
Skrevet

hvordan gjør jeg det da...?

Gå på parfymeri og kjøp spes. blekemiddel bort damebart, det finnes.

Skrevet

Jeg bruker en hårfjerningskrem fra Nair som er spesielt for ansiktet. Bare å smøre på og skylle av etter noen minutter. Hårene blir borte i ca 2 uker.

Gjest barteguri
Skrevet

Jeg bruker en hårfjerningskrem fra Nair som er spesielt for ansiktet. Bare å smøre på og skylle av etter noen minutter. Hårene blir borte i ca 2 uker.

Supert! Takk! Den skal jeg prøve. Hvor kjøper du den da?

arda1365380791
Skrevet

Så finnes det et alternativ som heter Hårstopp. Det virker som en fuktighetskrem på huden, men gjør at hårveksten stopper helt opp etter en tid. Fins i helsekosten og vita.

Gjest Uglemor
Skrevet

Så finnes det et alternativ som heter Hårstopp. Det virker som en fuktighetskrem på huden, men gjør at hårveksten stopper helt opp etter en tid. Fins i helsekosten og vita.

Sånne ting er vel bare humbug?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...