Gå til innhold

snille,hjelpsomme folk

Anbefalte innlegg

Gjest spider voman
Skrevet

Jeg skulle levere bila mi på bilpress og ringte dem først og spurte om dem kunne hjelpe meg med å ta ut cd spilleren.Ja,det kan vi,så lenge vi har tid til det,svarte de.Når jeg kom oppover hadde pipen fått en annen lyd,nei sånt har vi ikke tid til,var svaret.Jeg ble forbannet og gikk ut i bila og brukte 1.5 timer på å få ut cd spilleren.Det stod 4 mannfolk der å så på så så opptatt var dem ikke.Hva har skjedd med servicen og det å hjelpe andre uten å grine på nesa for det??

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vet ikke hva bila og bilpress er for noe, men jeg går ut fra at dette var på et bilverksted eller noe.

Det er ikke vanskelig å få menn på bilverksted til å hjelpe til, altså. Kanskje det er veldig åpenbart at jeg ikke har greie på biler når jeg kommer inn på verksteder, ikke vet jeg, men jeg opplever alltid at det går _svært_ kjapt før jeg har både en og to karer som er villig til å hjelpe meg med bilens dingser og greier ;)

Og hvis det ikke hadde vært sånn, så hadde jeg spurt. Hadde noen stått utenfor bilen min og jeg skulle prøve å skru ut noe jeg ikke visste hvordan jeg skulle gjøre, hadde det vært en enkel sak å titte ut av bilen igjen og be om hjelp :)

Skrevet

De har kanskje en kjedelig og tung arbeidsdag, og da frister det vel ikke så veldig å gjøre mer enn det som er jobben deres. Du ble jo ikke _lovet_ hjelp...

Annonse

Skrevet

Når du kjøper et anlegg til bilen får du med 2 små "stenger" som du skal putte inn på sidene av spilleren for å løsne den. Så trekker du ut alle kablene. Dette tar under 1 minutt.

Regner med at du ikke visste dette og neppe hadde disse "stengene" heller, men de hos bilpressa bør vite dette og de har sikkert slike "stenger" (som er standard for alle spillere).

At de ikke ville bruke under 1 minutt på å hjelpe deg er for dårlig.

• 1 måned senere...
Gjest another spider woman
Skrevet

Hvorfor har du dette nicket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...