Gå til innhold

heelp me!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha inn Tv Norge... men har bare viasat og dem har ikke kanalen TV Norge... hvem kontakter jeg? canal digital? Får man da kjøpt sånn kort eller???

Skrevet

Trodde at de fleste steder kunne du få inn tv-norge på vanlig antenne, det gjør vi her jeg bor.. Hvis ikke er det canal digital som har den kanalen:-)

Gjest conax noia
Skrevet
  sheba skrev (På 13.2.2005 den 21.59):

Trodde at de fleste steder kunne du få inn tv-norge på vanlig antenne, det gjør vi her jeg bor.. Hvis ikke er det canal digital som har den kanalen:-)

eller kabel tv

Skrevet
  conax noia skrev (På 13.2.2005 den 22.03):

eller kabel tv

Jeg bor i Finnmark og vi får ikke inn TV Norge...Ikke kan jeg ha kabel tv da jeg bare leier. Jeg har viasat, men der kommer ikke tv Norge inn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...