natolars Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei! Jeg lurer på en ting: I 2004 gikk jeg på rehabiliteringspenger tilogmed august; resten av året gikk jeg på attføringspenger. Hvordan blir det da med feriepengene mine denne sommeren? Hvordan regnes de ut? Får jeg "vanlige" feriepenger (ca 12%) av brutto årsinntekt, inkludert rehabiliteringspengene; eller får jeg bare "vanlige" feriepenger av det Aetat har utbetalt til meg i 2004? Mvh 0 Siter
tiliti Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Nei, såvidt jeg vet gir hverken rehabiliteringspenger eller attføring rett til feriepenger. 0 Siter
natolars Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Nei, såvidt jeg vet gir hverken rehabiliteringspenger eller attføring rett til feriepenger. Hei! Da jeg gikk på rehabiliteringspenger fikk jeg en skattefri utbetaling hver sommer. Vet du om det samme gjelder for attføring? Takker for svar, forresten! :-) Mvh 0 Siter
tiliti Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei! Da jeg gikk på rehabiliteringspenger fikk jeg en skattefri utbetaling hver sommer. Vet du om det samme gjelder for attføring? Takker for svar, forresten! :-) Mvh Ja, det er skattefri 1 mnd hver sommer(juni i fjor iallefall), og halv skatt i desember. 0 Siter
natolars Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Ja, det er skattefri 1 mnd hver sommer(juni i fjor iallefall), og halv skatt i desember. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.