Gå til innhold

Enda et :o)


Gjest koma

Anbefalte innlegg

Når ikke engang

stillheten

kan holde kjeft,

Himmelen

vil henge oppe,

Verden kan love

at den vil stå

til påske

Må du og jeg

stå sammen

Alene

kan vi ikke

overdøve stillheten,

holde himmelen

på plass

Bare hvis vi

holder hender

kan vi kanskje

våge

oss ut i verden

likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er flink og modig Koma! - håper du finner ut av det med gitaren også! Det tror jeg du ville likt!!!

Hei splitting!

Tusen takk! Jeg spiller dessverre ikke gitar(var kathla det:), men skulle gjerne gjort det. Kanskje jeg skal begynne med gitartimer:)

Ha en god kveld!

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei splitting!

Tusen takk! Jeg spiller dessverre ikke gitar(var kathla det:), men skulle gjerne gjort det. Kanskje jeg skal begynne med gitartimer:)

Ha en god kveld!

klem,

Jeg vet at du ikke spiler gitar! Men jeg ville bare inspirere deg litt! Det er et supert instrument. Hvem vet, kanskje ender både Kathla, du og jeg opp i et lite gitar-ensamle en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du ikke spiler gitar! Men jeg ville bare inspirere deg litt! Det er et supert instrument. Hvem vet, kanskje ender både Kathla, du og jeg opp i et lite gitar-ensamle en dag!

Ja, det skulle vært noe, hihi;)

Spiller du gitar, altså? Gjort det lenge? Synes gitarspill er så fint, og så kan du jo ta med gitaren over alt(nesten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle vært noe, hihi;)

Spiller du gitar, altså? Gjort det lenge? Synes gitarspill er så fint, og så kan du jo ta med gitaren over alt(nesten).

Da vil jeg også være med !!"Gitarchiksene". Uff, den var dårlig. Men jeg skriver også bare sanger og har ikke lært meg gitarkunsten.

Jeg tør ikke dele noe med dere, for jeg har et bittelite håp...Og da kan det være lurt å holde tingene/sangene til sitt bryst. Men jeg er så redd det ikke skal være bra nok, også er jeg redd, redd, redd. Men i det siste har jeg vært mer kreativ og tenkt mer på sangene mine. De gir meg ikke fred. Jeg tror det er mange spennende kreative mennesker her inne. Ja, det vet jeg jo, siden det er så spennende å møte mennesker her.

bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vil jeg også være med !!"Gitarchiksene". Uff, den var dårlig. Men jeg skriver også bare sanger og har ikke lært meg gitarkunsten.

Jeg tør ikke dele noe med dere, for jeg har et bittelite håp...Og da kan det være lurt å holde tingene/sangene til sitt bryst. Men jeg er så redd det ikke skal være bra nok, også er jeg redd, redd, redd. Men i det siste har jeg vært mer kreativ og tenkt mer på sangene mine. De gir meg ikke fred. Jeg tror det er mange spennende kreative mennesker her inne. Ja, det vet jeg jo, siden det er så spennende å møte mennesker her.

bugge

Ja, heng deg på:) Men , ehh, Gitarchicksene? Hva med The NHD´s? ;)

Lykke til med skrivingen/musikken; alt er mulig, vettu, bare en tror på det en driver med. Selv skriver jeg bare til "hobbybruk", og er fornøyd med det.Eller...det hender jeg drømmer om å skrive en roman, men hysj, ikke si det til noen!;)tjihi.

God natt, Gitarchick´en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heng deg på:) Men , ehh, Gitarchicksene? Hva med The NHD´s? ;)

Lykke til med skrivingen/musikken; alt er mulig, vettu, bare en tror på det en driver med. Selv skriver jeg bare til "hobbybruk", og er fornøyd med det.Eller...det hender jeg drømmer om å skrive en roman, men hysj, ikke si det til noen!;)tjihi.

God natt, Gitarchick´en

Når du kommer ut med romanen din, skal jeg aldri "røpe" deg hvis jeg forstår hvem du er.

Og du må ikke røpe meg hvis jeg noen gang kommer ut med en sær plate om angst, overgrep, lengsel, smerte og slikt. Da må vi jo kanskje slutte å skrive her. Selv om vi ikke har noe å skamme oss over akkurat. Drømmer kan bli til virkelighet. Vi må tro på det. Også trenger vi litt mer energi... Ihvertfall jeg.

Klem bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle vært noe, hihi;)

Spiller du gitar, altså? Gjort det lenge? Synes gitarspill er så fint, og så kan du jo ta med gitaren over alt(nesten).

Sparte opp til min første gitar i fjerde klasse. Kjøpte Lillebjørn Nilsens gitarbok - siden har de vært mye hygge skal jeg si deg! Ja, det er nemlig et greit instrument å ta med seg som du skriver. Og, når man som deg skriver litt og har en poetisk åre er det jo topp å kunne de berømmelige "3 grepene på gitar'n"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer ut med romanen din, skal jeg aldri "røpe" deg hvis jeg forstår hvem du er.

Og du må ikke røpe meg hvis jeg noen gang kommer ut med en sær plate om angst, overgrep, lengsel, smerte og slikt. Da må vi jo kanskje slutte å skrive her. Selv om vi ikke har noe å skamme oss over akkurat. Drømmer kan bli til virkelighet. Vi må tro på det. Også trenger vi litt mer energi... Ihvertfall jeg.

Klem bugge.

Jeg er med på den Bugge - Gitarchicksene - perfekt!

Den dagen du drister deg ut, og lar ordene dine seg dagens lys i bokform, vil jeg mer enn gjerne akkompangere der på gitar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer ut med romanen din, skal jeg aldri "røpe" deg hvis jeg forstår hvem du er.

Og du må ikke røpe meg hvis jeg noen gang kommer ut med en sær plate om angst, overgrep, lengsel, smerte og slikt. Da må vi jo kanskje slutte å skrive her. Selv om vi ikke har noe å skamme oss over akkurat. Drømmer kan bli til virkelighet. Vi må tro på det. Også trenger vi litt mer energi... Ihvertfall jeg.

Klem bugge.

...og blir det plate på deg, stiller jeg gjerne i studio! he-he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på alt det dere skriver om her jeg også!;)Må le litt jeg nå:)Det gjor godt for det er så lenge siden sist jeg kunne le.Er glad for at jeg har gitaren min.Det er så fint å sitte å spille litt for meg selv når jeg er deppa...fint å spille når jeg er glad også,men det har blitt noen stunder med gitaren min når det har vært tøffe perioder...Angrer ikke på at jeg kjøpte det instrumente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på den Bugge - Gitarchicksene - perfekt!

Den dagen du drister deg ut, og lar ordene dine seg dagens lys i bokform, vil jeg mer enn gjerne akkompangere der på gitar!!!

Høres helt topp ut.

Jeg var på biblioteket og lånte meg ei gitarbok, men fant fort ut at her trengtes det hardere skyts til. Må melde meg på et kurs sammen med noen eller noe slikt. Å sitte å klure for seg selv sånn helt fra skretch funket ikke helt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir med på alt det dere skriver om her jeg også!;)Må le litt jeg nå:)Det gjor godt for det er så lenge siden sist jeg kunne le.Er glad for at jeg har gitaren min.Det er så fint å sitte å spille litt for meg selv når jeg er deppa...fint å spille når jeg er glad også,men det har blitt noen stunder med gitaren min når det har vært tøffe perioder...Angrer ikke på at jeg kjøpte det instrumente!

Ja, helt enig, Kathla!Så godt å få le litt!:D Dere er noen go´inger, er dere!! Gleder meg til vi skal farte rundt på turné med gitarene våre,hehe. Tror jammen jeg må skaffe meg en, litt fort:) Ble skikkelig inspirert her.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer ut med romanen din, skal jeg aldri "røpe" deg hvis jeg forstår hvem du er.

Og du må ikke røpe meg hvis jeg noen gang kommer ut med en sær plate om angst, overgrep, lengsel, smerte og slikt. Da må vi jo kanskje slutte å skrive her. Selv om vi ikke har noe å skamme oss over akkurat. Drømmer kan bli til virkelighet. Vi må tro på det. Også trenger vi litt mer energi... Ihvertfall jeg.

Klem bugge.

Yupp, we have a deal:)Min munn er lukket med 7 glidelåser(+hengelås)=) Men gjett om jeg skal kjøpe cd´n din når den kommer ut! Kanskje jeg får autograf t.o.m?hihi.

Ha en fin og kreativ dag, bugge-go´-jenta!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig, Kathla!Så godt å få le litt!:D Dere er noen go´inger, er dere!! Gleder meg til vi skal farte rundt på turné med gitarene våre,hehe. Tror jammen jeg må skaffe meg en, litt fort:) Ble skikkelig inspirert her.

Klem,

Klem til deg oxo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp, we have a deal:)Min munn er lukket med 7 glidelåser(+hengelås)=) Men gjett om jeg skal kjøpe cd´n din når den kommer ut! Kanskje jeg får autograf t.o.m?hihi.

Ha en fin og kreativ dag, bugge-go´-jenta!

Klem,

Takk i like måte! Jeg får fortsette og drømme, og med tiden kanskje bli litt mer frimodig og handlekraftig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...