Gå til innhold

Holdbarhet kylling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte sånn varm nygrillet butikkgrillet kylling i går. Den ligger i sånn pose i kjøleskapet. Hvor lenge holder den seg frisk og rask og spisende?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, hvis det er sånn det skal være så finner jeg svaret selv da!

Og det blir kylling til middag i morgen. ;)

Skrevet

Ja, for du fant ut helt av deg selv at du skulle sjekke søkefunksjonen, sant? ;-)

Skrevet

Ettersom den er ferdig stekt holder den noen dager til, uten problemer.

Skrevet

tenk at ingen svarte deg da:-) hehehe vel jeg visste ikke at det var snakk om så liten tid, du kan trygt spise den imorgen når den har vært i kjøleskap:-) men holdbarhetsdatoen burde vel stå på lappen sammen med pris og slikt?...

stor unskyldning for at jeg ikke svarte:-)

Skrevet

tenk at ingen svarte deg da:-) hehehe vel jeg visste ikke at det var snakk om så liten tid, du kan trygt spise den imorgen når den har vært i kjøleskap:-) men holdbarhetsdatoen burde vel stå på lappen sammen med pris og slikt?...

stor unskyldning for at jeg ikke svarte:-)

Har igrunn ikke tenkt på at det muligens står holdbarhetsdato på lappen, det var sånn lapp som dama kjørte ut av maskinen da hun la kyllingen oppi posen...

Og akkurat nå er jeg litt for tung til å gå og sjekke

Annonse

Skrevet

Den holder seg noen dager når den er ferdigstekt, men jeg har hørt at det er lurt å ta den ut av metallposen og legge den i plast hvis du ikke skal spise den samme dag. Husker ikke hvorfor.

Gjest Nyco ler så hun rister
Skrevet

Å si at den holder seg "frisk og rask" synes jeg er interessant, tatt i betraktning av at den faktisk er DØD... Eller, jeg håper for din del at den er det...

Skrevet

Å si at den holder seg "frisk og rask" synes jeg er interessant, tatt i betraktning av at den faktisk er DØD... Eller, jeg håper for din del at den er det...

Jeg som ikke klarer å ta vare på en grønn plante engang skal iallefall ikke ha ansvaret for noen levende dyr!

(men baby ska'rem ha)

Skrevet

5-6 dager fikk jeg høre den gang jeg spurte i kjøttdisken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...