Åsemor Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kjøpte sånn varm nygrillet butikkgrillet kylling i går. Den ligger i sånn pose i kjøleskapet. Hvor lenge holder den seg frisk og rask og spisende? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Ja, hvis det er sånn det skal være så finner jeg svaret selv da! Og det blir kylling til middag i morgen. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ja, hvis det er sånn det skal være så finner jeg svaret selv da! Og det blir kylling til middag i morgen. Ja, for du fant ut helt av deg selv at du skulle sjekke søkefunksjonen, sant? ;-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ettersom den er ferdig stekt holder den noen dager til, uten problemer. 0 Siter
sheba Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ja, hvis det er sånn det skal være så finner jeg svaret selv da! Og det blir kylling til middag i morgen. tenk at ingen svarte deg da:-) hehehe vel jeg visste ikke at det var snakk om så liten tid, du kan trygt spise den imorgen når den har vært i kjøleskap:-) men holdbarhetsdatoen burde vel stå på lappen sammen med pris og slikt?... stor unskyldning for at jeg ikke svarte:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 tenk at ingen svarte deg da:-) hehehe vel jeg visste ikke at det var snakk om så liten tid, du kan trygt spise den imorgen når den har vært i kjøleskap:-) men holdbarhetsdatoen burde vel stå på lappen sammen med pris og slikt?... stor unskyldning for at jeg ikke svarte:-) Har igrunn ikke tenkt på at det muligens står holdbarhetsdato på lappen, det var sånn lapp som dama kjørte ut av maskinen da hun la kyllingen oppi posen... Og akkurat nå er jeg litt for tung til å gå og sjekke 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Den holder seg noen dager når den er ferdigstekt, men jeg har hørt at det er lurt å ta den ut av metallposen og legge den i plast hvis du ikke skal spise den samme dag. Husker ikke hvorfor. 0 Siter
Gjest Nyco ler så hun rister Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Å si at den holder seg "frisk og rask" synes jeg er interessant, tatt i betraktning av at den faktisk er DØD... Eller, jeg håper for din del at den er det... 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Å si at den holder seg "frisk og rask" synes jeg er interessant, tatt i betraktning av at den faktisk er DØD... Eller, jeg håper for din del at den er det... Jeg som ikke klarer å ta vare på en grønn plante engang skal iallefall ikke ha ansvaret for noen levende dyr! (men baby ska'rem ha) 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 5-6 dager fikk jeg høre den gang jeg spurte i kjøttdisken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.