Gå til innhold

siste time?


Gregor1365380818

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gregor1365380818

Hei!

Kan jeg hjelpe?

sliter litt i kveld. Skal få svar på ein hiv test i morgen. Det tar på, veit ikkje utfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare Bittelille Meg

sliter litt i kveld. Skal få svar på ein hiv test i morgen. Det tar på, veit ikkje utfallet.

Har du noen grunn til å frykte at den er positiv, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare Bittelille Meg

Ja,diverre.

Hvor stor sannsynlighet er det for at du er smittet da? Har du hatt kontakt med noen du vet er positive?

Fint om du forteller litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gregor1365380818

Hvor stor sannsynlighet er det for at du er smittet da? Har du hatt kontakt med noen du vet er positive?

Fint om du forteller litt mer.

nei, men hadde sex med ei innfødt i indonesia og Kondomet sprakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare Bittelille Meg

nei, men hadde sex med ei innfødt i indonesia og Kondomet sprakk

Trøst deg med at selv om hun hadde vært HIV-positiv, er sannsynligheten ytterst liten for at hun har smittet deg.

Tipper på negativ test, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregor1365380818

Hvor stor sannsynlighet er det for at du er smittet da? Har du hatt kontakt med noen du vet er positive?

Fint om du forteller litt mer.

tror ikkje eg har noen symptomer på at eg er sjuk. Dette er to år siden, men eg innbiller meg selv mange ganger at eg er sjuk. Har verdert å ta mitt eige liv fleire gonger. Det at eg får vite det i morgen er nesten virkelig. Kva om eg er smittet? Eg fikser ikkje dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregor1365380818

Trøst deg med at selv om hun hadde vært HIV-positiv, er sannsynligheten ytterst liten for at hun har smittet deg.

Tipper på negativ test, jeg!

tusen takk, det hjalp ein del. No skal eg ta ein dram og håpe på at eg får sove i natt. Krysse fingre for morgendagen. Forfereligt å være så ustabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare Bittelille Meg

tror ikkje eg har noen symptomer på at eg er sjuk. Dette er to år siden, men eg innbiller meg selv mange ganger at eg er sjuk. Har verdert å ta mitt eige liv fleire gonger. Det at eg får vite det i morgen er nesten virkelig. Kva om eg er smittet? Eg fikser ikkje dette!

Uansett hva du får vite i morgen, vil din almennstilstand være den samme imorgen som den er i dag.

Hva helt spesifikt er du redd for?

Nå tror jeg ikke du er smittet, men hva er det med å være HIV-positiv du frykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare Bittelille Meg

tusen takk, det hjalp ein del. No skal eg ta ein dram og håpe på at eg får sove i natt. Krysse fingre for morgendagen. Forfereligt å være så ustabil.

Jeg har en god følelse for at testen din er negativ.

Ønsker deg en god natt, og tvi tvi for i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen

nei, men hadde sex med ei innfødt i indonesia og Kondomet sprakk

Hva så, hadde jeg nær sagt. Sjansen for at du skulle fått HIV av dette er forsvinnende liten. Hvis hun _hadde_ HIV er sjansen for at hun skulle ha smittet deg 1 mot 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...