Gjest Magnhart Skrevet 30. januar 2001 Skrevet 30. januar 2001 Under min ukerntlig fotballtrening tror jeg at jeg har brukket et ribbein i en kollisjon med en motspiller. Hvrodan vet jeg om et ribbein er brukket? og er det noe jeg kan gjøre. I natt har jeg ikke klart å ligge på siden som jeg pleier for det har gjort så pass vondt. 0 Siter
Dystonia Skrevet 30. januar 2001 Skrevet 30. januar 2001 Det eneste du kan gjøre er å ta det med ro noen uker, bedre råd finnes dessverre ikke. [email protected] 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 1. februar 2001 Skrevet 1. februar 2001 Du kan kjenne et "knepp" der det er brukket,og smerter kommer gjerne ved hosting/nysing eller direkte trykk.Det er dessverre ikke veldig mye man kan gjøre for å behandle dette, og plagene vedvarer gjerne i 2-3 uker avtagende.Unngå ting som utløser mer smerte,da dette forstyrrer groprosessen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.