Gjest Bubbah Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Heisann! Jeg har ikke kommet inn på denne siden på et halvt år: www.johnstonefitness.com. Kommer dere inn? Denne siden og forumet har vært en stor inspirator for min vektnedgang. Jeg har Online ADSL, er det noen som vet hvordan jeg kan komme meg inn på siden? Det fungerer hverken med IE Explorer eller Firefox. Takk! 0 Siter
pirko Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kom inn på første forsøk. Sikker på at dette ikke var skjult reklame? 0 Siter
Gjest Bubbah Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kom inn på første forsøk. Sikker på at dette ikke var skjult reklame? Neinei, jeg lover ikke noe skjult reklame. Jeg kommer ikke inn. Bruker du Online ADSL? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg kom inn med en gang, bruker Online ADSL og Explorer. 0 Siter
Reven1365380455 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg kom inn med en gang, bruker Online ADSL og Explorer. Prøvde en gang til med Internet Explorer, det nytter ikke. Er det noen som har peiling på hvorfor jeg ikke kommer inn på siden? Jeg må komme meg inn der snart! Takk! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Prøvde en gang til med Internet Explorer, det nytter ikke. Er det noen som har peiling på hvorfor jeg ikke kommer inn på siden? Jeg må komme meg inn der snart! Takk! Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg der, data er ikke min aller sterkeste side. Men ta og post innlegget ditt på dataforumet, kanskje noen der vet? 0 Siter
Gjest Reven/Bubbah Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg der, data er ikke min aller sterkeste side. Men ta og post innlegget ditt på dataforumet, kanskje noen der vet? Ok, takk for hjelpern. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ok, takk for hjelpern. Bare hyggelig du :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kom inn på første forsøk. Sikker på at dette ikke var skjult reklame? Dårlig skjult er vel mer passende... 0 Siter
Gjest Bubbah Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Dårlig skjult er vel mer passende... Tull. Hvorfor skulle jeg reklamere for et amerikansk nettsted som jeg har ingen tilknytning til? Jeg kommer ikke inn på siden og lurer på om noen vet hva som er galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.