pirko Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article345346.ece Slik ser en ekte casanova ut!..fått to damer i seng på en uke nå. En skikkelig casanova denne Dennis! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Nå er han på den nye svensk/greske dama 0 Siter
Prozak Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg vet ikke hvem jeg skal miste mest respekt for, disse jentene eller disse guttene. "............................." 0 Siter
Gjest d62 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 To??? mener det er tre. Først Beate, så var han på ei svensk jente før Beate reiste og nå Hanne. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 To??? mener det er tre. Først Beate, så var han på ei svensk jente før Beate reiste og nå Hanne. Det var Hanne begge gangene. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Menn som synes så godt om seg selv som Dennis blir ikke jeg tiltrukket av iallefall! Småekkel og selvdiggende. Æsj. 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Han er jo stygg som f....Men kansje dem drakk han fin 0 Siter
Gjest Beautiful Day Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Nå er han på den nye svensk/greske dama Hæ? Allerede? Du kødder... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Tenker de andre i huset skal bli bra lei av ham etterhvert. Tror noen av guttene er lei av ham allerede. 0 Siter
Babette Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Tenker de andre i huset skal bli bra lei av ham etterhvert. Tror noen av guttene er lei av ham allerede. Jeg ser egentlig ikke på og er derfor litt dårlig orientert, men fikk med meg en halvtime rundt midnatt i går. Hvorfor har Beate forlatt huset? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg ser egentlig ikke på og er derfor litt dårlig orientert, men fikk med meg en halvtime rundt midnatt i går. Hvorfor har Beate forlatt huset? Pga alvorlig sykdom i den nærmeste familie valgte hun å dra hjem. 0 Siter
Babette Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Pga alvorlig sykdom i den nærmeste familie valgte hun å dra hjem. OK. Takk skal du ha. Jeg skjønner ikke helt hva som er så attraktivt med denne Dennis. Han som snakker både norsk og svensk virker mye kjekkere. Er det han som heter Anders? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 OK. Takk skal du ha. Jeg skjønner ikke helt hva som er så attraktivt med denne Dennis. Han som snakker både norsk og svensk virker mye kjekkere. Er det han som heter Anders? Han heter Anders ja og er Norsk. Han forelsket seg i hannah fra sverige og hun viste ham sin interesse,men så havnet hun tilslutt i seng med Dennis. Hun såra ham fælt når hun gjorde dette. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg _fatter_ ikke at folk gidder å se på BB i år! (Pr) kåte mennesker som bare vil vise seg frem på tv'en, og grusomme programledere! Jeg så på BB med stor entusiasme første året - men nå er det bare teit! 0 Siter
Gjest iuu Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Han heter Anders ja og er Norsk. Han forelsket seg i hannah fra sverige og hun viste ham sin interesse,men så havnet hun tilslutt i seng med Dennis. Hun såra ham fælt når hun gjorde dette. gid 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Hæ? Allerede? Du kødder... Han prøvde seg bra i hvert fall ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg _fatter_ ikke at folk gidder å se på BB i år! (Pr) kåte mennesker som bare vil vise seg frem på tv'en, og grusomme programledere! Jeg så på BB med stor entusiasme første året - men nå er det bare teit! Å det vet du som ikke ser på bigbrother!? 0 Siter
Gjest Dum gjeng Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg vet ikke hvem jeg skal miste mest respekt for, disse jentene eller disse guttene. "............................." Jentene vet jo ikke at han ligger med flere. Hun ene spurte rett ut, og han svarte "nei, har ikke hatt sex med hun blonde" Noe sånt. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jentene vet jo ikke at han ligger med flere. Hun ene spurte rett ut, og han svarte "nei, har ikke hatt sex med hun blonde" Noe sånt. Nå tenkte jeg mer på det å brette seg ut på TV på den måten. "............................" 0 Siter
Gjest falturiltura Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Æsj.... han Dennis er ekkel... Synes jeg da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.