Gå til innhold

hekleoppskrift?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

noen som vet om og hvor man kan få tak i hekleoppskrift? har så lyst på en hekla bikini.. fins det gratisoppskrifter på nett? ..og fins det hekleoppskrifter? hehe..

har så lyst til å hekle =)

Skrevet

Er det bare overdelen du skal ha, eller er det både overdel og truse?

Har en oppskrift, men rekker ikke å skrive den inn akkurat nå. Litt utpå dagen kan jeg...

lalala1365380457
Skrevet

Er det bare overdelen du skal ha, eller er det både overdel og truse?

Har en oppskrift, men rekker ikke å skrive den inn akkurat nå. Litt utpå dagen kan jeg...

tankte både topp og underdel, men viktigst er toppen =)

har søkt nettet rundt uten å finne noen jeg kunne tenke meg, så jeg blir veldig takknemmelig for oppskrifter (gjerne med bilde, har ikke heklet på mange år, så jeg regner med det tar litt tid å hekle en topp)

lalala1365380457
Skrevet

Kanskje du finner noe her:

www.garnstudio.com

tusen takk :)

Skrevet

tankte både topp og underdel, men viktigst er toppen =)

har søkt nettet rundt uten å finne noen jeg kunne tenke meg, så jeg blir veldig takknemmelig for oppskrifter (gjerne med bilde, har ikke heklet på mange år, så jeg regner med det tar litt tid å hekle en topp)

Har du en mailadresse som jeg kan sende den til? Har bare en kopi selv, og desverre ikke bilde, men overdelen er vel en slags trekantbikini.

Tror jeg må finne fram heklenåla selv jeg, nå ble jeg inspirert...

lalala1365380457
Skrevet

Har du en mailadresse som jeg kan sende den til? Har bare en kopi selv, og desverre ikke bilde, men overdelen er vel en slags trekantbikini.

Tror jeg må finne fram heklenåla selv jeg, nå ble jeg inspirert...

hehe =)

e-mail er [email protected]

husker du om det er en helt enkel bikini, eller om det er litt blonder og sånt på den?

tusen takk iallefall! du er en knupp =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...