Gå til innhold

Kommer ikke inn på www.johnstonefitness.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg kommer ikke inn på www.johnstonefitness.com.

Jeg har prøvd med både firefox og internet explorer. Jeg har Online ADSL abbonement, men andre personer som har samme abb. kommer inn på siden. Jeg har ikke kommet inn på denne siden siden sommeren 2004. Hva kan være galt? Jeg må snart komme meg inn på denne siden. Takker så mye for hjelpen!

Skrevet

*lol* sikker på at du ikke bare er en som "snikreklamerer" for siden da? - Jeg kom inn på siden uten problem og det skulle heller ikke være problem for andre.

Skrevet

*lol* sikker på at du ikke bare er en som "snikreklamerer" for siden da? - Jeg kom inn på siden uten problem og det skulle heller ikke være problem for andre.

Alle jeg spør tror at dette er snikreklame! :)

Jeg lover at det ikke er det. Jeg har et veldig stort behov for å komme inn på den siden, men klarer det ikke. Får denne meldingen: the operation timed out while attemting to contact www.johnstonefitness.com.

Ahh jeg blir gal. Jeg har hatt problemer med å komme inn på den siden i et halvt år. Hva kan være galt? Hva skal jeg jøre?

Takk!

Skrevet

Alle jeg spør tror at dette er snikreklame! :)

Jeg lover at det ikke er det. Jeg har et veldig stort behov for å komme inn på den siden, men klarer det ikke. Får denne meldingen: the operation timed out while attemting to contact www.johnstonefitness.com.

Ahh jeg blir gal. Jeg har hatt problemer med å komme inn på den siden i et halvt år. Hva kan være galt? Hva skal jeg jøre?

Takk!

Du kan forsøke med en annen browser, istedet for MSIE: http://www.mozilla.org/products/firefox/

Skrevet

Bruker Firefox til vanlig og det funker desverre ikke verken med IE explorer eller FF.

hmm, det var da merkelig

Skrevet

Prøv å skru av en eventuell brannmur og andre programmer som filtrerer nett-trafikken din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...