Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tv-guide på nett er du fornøyd med?

Har brukt guiden.tv og tv-guiden til vg, men er liksom ikke helt fornøyd med noen av dem. Sol sin har jeg også prøvd, men den var ikke helt hundre den heller.

Så hva er den ultimate tv-guide på nett som kan være verdt å legge i favoritter?

Gjest bare en
Skrevet

Jeg bruker tv guiden på dagbladet.no sine sider. Du finner tv programmet i listen til venstre på skjermen.

Skrevet

Jeg bruker VG sin. Den er oversiktlig og grei, men likevel ikke helt topp. F.eks. skrur du på tv'en litt over midnatt, og det går en film, og du vil sjekke hvilken film det er, så står det ikke hvis den begynte dør midnatt.... altså du kan ikke se hva som gikk igår, og heller ikke hva som går nå, hvis det begynte igår (før midnatt).

Ellers har jeg irritert meg over at den ikke alltid er like oppdatert. Men bruker den stort sett, og hvis noe er feil, eller det er like over midnatt, så sjekker jeg bare kanalens egne hjemmesider...

Skrevet

Jeg bruker VG sin. Den er oversiktlig og grei, men likevel ikke helt topp. F.eks. skrur du på tv'en litt over midnatt, og det går en film, og du vil sjekke hvilken film det er, så står det ikke hvis den begynte dør midnatt.... altså du kan ikke se hva som gikk igår, og heller ikke hva som går nå, hvis det begynte igår (før midnatt).

Ellers har jeg irritert meg over at den ikke alltid er like oppdatert. Men bruker den stort sett, og hvis noe er feil, eller det er like over midnatt, så sjekker jeg bare kanalens egne hjemmesider...

Det er akkurat det som irriterer meg også med VG sin. Og det skjedde akkurat nå, så det var derfor jeg ville finne en annen som er enda bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...