Gå til innhold

Oversikt over innleggene mine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg finner ikke en av de første trådene jeg la ut i psykiatri-forum under tittelen "Identitet som kvinne - et problem". Jeg fikk mange gode svar, og vil gjerne kunne ta en titt på den diskusjonen igjen. Håper Webmaster kan hjelpe. På forhånd takk!

Jeg finner ikke en av de første trådene jeg la ut i psykiatri-forum under tittelen "Identitet som kvinne - et problem". Jeg fikk mange gode svar, og vil gjerne kunne ta en titt på den diskusjonen igjen. Håper Webmaster kan hjelpe. På forhånd takk!

Kan tråden være slettet?

Vet du ca når du skrev det innlegget?

Annonse

Kan du ha brukt et annet nick?

Det nicket du skriver under med her, har ikke "eksistert" før slutten av november.

Heisann Lurveline!

Fint at du hjelper meg litt! Det setter jeg pris på. Jeg har sjekket nøyere, og har lagt ut tråden ca. den 20 januar 2005. Det er riktig som du har regisrert at jeg ikke fikk nick før november. Jeg er ny i klanen som du skjønner!

Kan du ha brukt et annet nick?

Det nicket du skriver under med her, har ikke "eksistert" før slutten av november.

Lurveline! Jeg har funnet det 22.1.2005! Hurra! Men hvorfor kommer de ikke opp når jeg søker oversikt over mitt eget nick? Er ikke det litt rart? Hva tror du?

Kan du sende en link til innlegget?

Hei igjen Lurveline!

Jeg har vært borte fra nettet en stund, men nå er jeg tilbake. Håper ikke du har forsvunnet. Jeg skjønte ikke helt forslaget ditt. Skal jeg skrive inn en tråd til det gamle innlegget mitt?

Prøver det og så ser vi om vi klarer å løse dette mysteriet! Thanks i alle fall!

Hei igjen Lurveline!

Jeg har vært borte fra nettet en stund, men nå er jeg tilbake. Håper ikke du har forsvunnet. Jeg skjønte ikke helt forslaget ditt. Skal jeg skrive inn en tråd til det gamle innlegget mitt?

Prøver det og så ser vi om vi klarer å løse dette mysteriet! Thanks i alle fall!

Det jeg mente var om du kunne sende meg en link til innlegget, finner det ikke skjønner du:o)

*leter mer*

Hei igjen Lurveline!

Nå vet jeg hvorfor.

Doktoronline har ikke oppdatert så langt frem enda. Derfor får du ikke opp innlegg som er nyere enn 17. januar for din del.

Om du venter noen dager så er det nok med.

Det jeg mente var om du kunne sende meg en link til innlegget, finner det ikke skjønner du:o)

*leter mer*

Beklager at jeg er så nerd i dag nå som du har hjulpet meg så mye, men jeg vet ikke hvordan jeg går frem for å sende deg en link til innlegget. Jeg har ialle fall fått det opp selv nå, så nå har jeg en tråd inne på oversikten over alle svarene jeg har fått. Gi meg gjerne en instruks, så skal jeg gjøre så godt jeg kan!!!

Annonse

Nå vet jeg hvorfor.

Doktoronline har ikke oppdatert så langt frem enda. Derfor får du ikke opp innlegg som er nyere enn 17. januar for din del.

Om du venter noen dager så er det nok med.

Du må nok skifte navn til "Frøken detektiv" etter dagens insats" ;)

Beklager at jeg er så nerd i dag nå som du har hjulpet meg så mye, men jeg vet ikke hvordan jeg går frem for å sende deg en link til innlegget. Jeg har ialle fall fått det opp selv nå, så nå har jeg en tråd inne på oversikten over alle svarene jeg har fått. Gi meg gjerne en instruks, så skal jeg gjøre så godt jeg kan!!!

Stå med pila på det "hvite" et sted inne der hvor du har skrevet det innlegget. Høyreklikk med musa og velg det nederste Properties. Da får du opp en boks hvor det står ADRESS, det som kommer etter det, er da adressen til ditt innlegg. Marker adressen med pila - så hele teksten får en annen farge, høyreklikk og velg Copy (kopier). Så kan du i et svar til Lurveline bare høyreklikke og velge "paste" (lim inn) - og VIPS så har Lurveline en link hun kan klikke på for å lese innlegget ditt. :)

Stå med pila på det "hvite" et sted inne der hvor du har skrevet det innlegget. Høyreklikk med musa og velg det nederste Properties. Da får du opp en boks hvor det står ADRESS, det som kommer etter det, er da adressen til ditt innlegg. Marker adressen med pila - så hele teksten får en annen farge, høyreklikk og velg Copy (kopier). Så kan du i et svar til Lurveline bare høyreklikke og velge "paste" (lim inn) - og VIPS så har Lurveline en link hun kan klikke på for å lese innlegget ditt. :)

Thank you Flisa - din data-virvelvind!!! Du har også pedagogiske evner. Dette kommer jeg til å klare! Ha en fin dag!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...