Gå til innhold

Kjøpe telt på internett-hvor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på internett etter familietelt til 4 personer, men finner ikke det jeg vil ha. Lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg. Jeg er på leit etter et telt som ikke er slik tunneltelt, trenger ikke være superduper kvalitet da det ikke skal brukes til fjells og slikt, kun om sommeren. Skulle hatt sånt som det gikk an å stå oppreist i, med eget "SOVEROM" og "oppholdsrom", gjerne med litt "vinduer"...og som ikke er så dyrt... Noen som har kommet over dette noen gang og som har noen tips til meg? Evnt ordinære butikker som selger slikt? Tuuusen takk for hjelpen!!

Skrevet

Utenom sportsbutikker, så har i alle fall Smart Club og Obs brukt å ha slike - men det er kanskje bare i sommersesongen ...

(Og det er jo ikke internettkjøp, da.)

Skrevet

Vet ikke hvor du får kjøpt slikt i Norge eller på internett, men vi kjøpte i Danmark (Bilka) i sommer, godt utvalg og svært rimelig.

Kjenner du noen i Danmark, kan det kanskje være verdt bryet å betale dem for å sjekke, og portoen for å sende.

Skrevet

Gå inn på Maxx.no

På venstre side er det noe som heter Magnes camping og caravanside.

Der ligger det et stort utvalg av muligheter til både nytt og brukt.

Det er også mange linker til norske, svenske,danske, tyske og finske sider med caravanutstyr.

Håper dette kan være til hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...