Gå til innhold

Hårfarging - noen som veit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farga håret sist gang jeg var hos frisøren (ca 6 mnd sida), og den fargen sitter igjen. Hadde noen gamle striper før det igjen, som også blei farga samtidig.

Nå har jeg lyst på litt freshere farge, og fant en eske med farge i skapet som jeg kjøpte for år og dag sida.

Spørsmålet er - hvordan vil håret reagere på denne fargen med den gamle fargen i? Vil det bli helt greit, eller ujevnt pga ettervekst? Har mørkebrun farge i nå, ikke så ulik min egen farge, med en anelse rødt i, fargen jeg fant hjemme er heftig plommerød.

Kan jeg bare kjøre på,. eller burde jeg stikke til frisøren?

Skrevet

Det er vel bare å prøve, og så gå til frisøren og få det fikset hvis det blir helt katastrofalt :)

Skrevet

Det er vel bare å prøve, og så gå til frisøren og få det fikset hvis det blir helt katastrofalt :)

Sant nok. Kanskje jeg bare skal prøve i kveld...

Skrevet

Hår som har vært farget før, tar lettere farge enn ufarget hår. Frisøren min pleier å la fargen sitte mye lenger i etterveksten enn i resten av håret (men jeg farger håret OFTE). Men det er jo vanskelig å få til når man gjør det selv...

Jeg ville prøvd, og hvis det ble veldig ujevnt, kan du jo ta en tur til frisøren etterpå.

Skrevet

det KAN blir bra resultat, men det er ikke sikkert...

Når du har mange forskjellige farger fra før av, kan det veldig lett bli mislykket.

Du kan jo dra innom en frisør og høre med de.

Jeg ville gått til frisøren...

Skrevet

Spør du meg, så blir det litt som forskjellen mellom coop og nymalt indisk malabar. :)

Skrevet

Spør du meg, så blir det litt som forskjellen mellom coop og nymalt indisk malabar. :)

Å farge hjemme versus hos frisør, mener du? ;)

Skrevet

Jupp. :)

Ymter du frampå at jeg er harry og lite kvalitetsbevisst?

*snurt*

Skrevet

Ymter du frampå at jeg er harry og lite kvalitetsbevisst?

*snurt*

Oi, nei! Jeg mente bare å si at det er kvalitetsforskjell på hjemmefarging og frisørfarging, for det mener jeg at det er. Jeg har da ingen grunn til å tro, og slett ikke ment å antyde at du er harry eller noe slikt. Kvalitetsforskjellen er forresten mest merkbar når man farger håret ofte, noe du jo ikke gjør. Med hjemmefarging kan håret li litt tørt.

Skrevet

Oi, nei! Jeg mente bare å si at det er kvalitetsforskjell på hjemmefarging og frisørfarging, for det mener jeg at det er. Jeg har da ingen grunn til å tro, og slett ikke ment å antyde at du er harry eller noe slikt. Kvalitetsforskjellen er forresten mest merkbar når man farger håret ofte, noe du jo ikke gjør. Med hjemmefarging kan håret li litt tørt.

Duh, jeg fleiper bare! :) Grunnen til at jeg spurte, var at jeg egentlig var mest usikker på om jeg kom til å ende opp med grønnskjær i håret der det er farga fra før av eller noe sånt. ;)

Skrevet

Duh, jeg fleiper bare! :) Grunnen til at jeg spurte, var at jeg egentlig var mest usikker på om jeg kom til å ende opp med grønnskjær i håret der det er farga fra før av eller noe sånt. ;)

Dæffen! Gjett om du fant dårlig-samvittighet-har-jeg-formulert-meg-slemt nå-knappen min!

Skrevet

Dæffen! Gjett om du fant dårlig-samvittighet-har-jeg-formulert-meg-slemt nå-knappen min!

*s*

Gjest farge håret?
Skrevet

Sant nok. Kanskje jeg bare skal prøve i kveld...

Bruker du toning eller permanent farge? Spør fordi jeg har lyst til å farge håret, men ikke permanent tror jeg... Hvilket merke er best??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...