Line Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Hvem er det som sender meldinger derfra? Mottok en mms derfra i dag, og skal ikke påstå det er veldig behagelig å ikke vite hvem den kommer fra... Jeg fikk en til jul også, en animert en, fra 1990, eller noe sånt. Er det mulig å sende ut meldinger uten å vise seg som avsender? Det burde ikke vært lov! 0 Siter
H@yley Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Fikk en i går m/valentinehilsen. Når jeg bladde litt nedover stod det: Med hilsen Netcom. Regner med at de har sendt ut til alle sine abonnenter. Slik at vi kan sende de videre og de tjener penger på oss.... 0 Siter
Line Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Fikk en i går m/valentinehilsen. Når jeg bladde litt nedover stod det: Med hilsen Netcom. Regner med at de har sendt ut til alle sine abonnenter. Slik at vi kan sende de videre og de tjener penger på oss.... Hmm... står ikke noe annet nedover på min, bortsett fra..... hmm... glemt det! Ser omsider at NetCom er synderen her og 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.