Gjest Somlete Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg kommer ikke inn på hotmailen min. Grunnen er at jeg har glemt både passord og hemmelig svar, så jeg får ikke forandret passordet heller. Hva gjør jeg da? Er det noen glupinger der ute som kan hjelpe meg. Takker hvis noen kan hjelpe meg. 0 Siter
Line Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Send en mail til support (sikkert med adresse [email protected], eller [email protected]) og be om hjelp... Du finner sikkert adressa deres under "contact" et eller annet sted på hotmail-sida. 0 Siter
Gjest gfdsgds Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Send en mail til support (sikkert med adresse [email protected], eller [email protected]) og be om hjelp... Du finner sikkert adressa deres under "contact" et eller annet sted på hotmail-sida. [email protected] skal sikkert være [email protected] - Men uansett så tror jeg det ikke nytter å spørre dem. De har ikke lov til å gi ut passord etc, i "hytt å vær". 0 Siter
Line Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 [email protected] skal sikkert være [email protected] - Men uansett så tror jeg det ikke nytter å spørre dem. De har ikke lov til å gi ut passord etc, i "hytt å vær". Hehe... det kan hende det ja! Får ta på meg korrekturbrillene neste gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.