Gå til innhold

vitnemål

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt å søke meg inn på veterinærhøyskolen etterhvert. men har funnet ut at jeg vil forandre de fordypningsfaga jeg har tatt fra rettslære, sammfunnslære og engelsk til matte 2mx, kjemi og biologi.

er dette mulig?

hørte noen som sa man kunne studere hva man ville, men at det ikke var sikkert det kom på vitnemålet, hva menes med dette?

Skrevet

Må en ikke ha realfag for å komme inn på vetrinærlinjen da?

Skrevet

Må en ikke ha realfag for å komme inn på vetrinærlinjen da?

Var det ikke det hun ville gjøre da? Ta realfag fordypning i stedet for det hun hadde fra før?

"............................."

Skrevet

Var det ikke det hun ville gjøre da? Ta realfag fordypning i stedet for det hun hadde fra før?

"............................."

Det medfører vel riktighet.

Det hørtes mer ut som om det var noe hun hadde lyst til å gjøre enn fordi det var et krav. Bare formuleringen jeg stusset på altså.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt, hvilket årstrinn går du på?

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt, hvilket årstrinn går du på?

hei

jeg går ikke på vgs akkurat nå, men skal ta opp fag=)

Skrevet

hei

jeg går ikke på vgs akkurat nå, men skal ta opp fag=)

Ok da misforstod jeg litt. Ja du kan jo ta opp de fagene, men tror ikke du får ekstra fordypningspoeng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...