Gå til innhold

FU: Valentine's Day

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode ideer til hva man kan gjøre for sin kjære på Valentine's Day?

Noen som har blitt oppvartet i dag - eller fått oppmerksomhet på en annen måte?

Noen som har gjort noe for sin kjære, eller skal gjøre?

Jeg serverte frokost på sengen til min kjære i dag :)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

7

• flisa

4

• Babette

4

• Mary Poppins

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg og min kjære boikotter den... Gjør heller koselige ting for hverandre en annen dag..

Skrevet

Jeg har gjort _mange_ praktiske tjenester for ham i dag. Og så har jeg kjøpt og gitt bort en hjerteformet eske med marsipanhjerter innpakket i rødt papir.

Det får holde for i år, tenker jeg.

Jeg for min del har fått et par reale smasker, og det duger lenge for meg.

Skrevet

Min kjære er langt avgårde, så her skjer det ikke noe Valentinrelatret - kanskje sønnene i huset skal få seg ei rose hver (de er 2 og 4 år)? Men de setter nok mer pris på ei eske Ifa, som er favorittpastillen...

Skrevet

Tror ikke det blir noe særlig feiring hos oss. Kanskje jeg skulle kjøpe et eller annet til ham? Er i byen, og skal ha en lite pause snart.

Men vi kommer bare så vidt til å se hverandre i døra når jeg kommer hjem og han går på jobb :-( Og i morra blir han borte fra tidlig morgen til seint på kvelden, og på onsdag drar han rett etter jobb på skitur i fem dager med en kamerat... Unner ham den turen enormt, med den elendige vinteren vi har her!

Skrevet

Vi har aldri feiret valentine's day.

Har ikke lyst å begynne med det heller.

Skrevet

Hørte min datter skal lage en bedre middag idag kjøpe en hjertekake.

Jeg for min del hopper nok over hele denne Valentine, "gubben" har ikke sansen for hverken dette, mors og farsdag, bursdager eller noe så da kan det være det samme.....!

Skrevet

Vi flyttet sammen 15 sept, og markerer heller den dagen, sammen med 15 mai- som er den dagen vi møttes, og 19 juni, da vi ble sammen.

Jeg har mer sansen for å markere dager som faktisk har betydning for oss, og for å være oppmerksom på hverandre i hverdagen. Og DET er vi flinke til! :)

Skrevet

Hørte min datter skal lage en bedre middag idag kjøpe en hjertekake.

Jeg for min del hopper nok over hele denne Valentine, "gubben" har ikke sansen for hverken dette, mors og farsdag, bursdager eller noe så da kan det være det samme.....!

Altså min datter skal gjøre istand til sin samboer, ikke til oss :-)

Skrevet

Jeg gidder ikke, han gidder sikkert ikke heller. har NULL tradisjon på sånt tøys!

:-)

Skrevet

Som jeg har skrevet før her, så skal jeg jammenmeg sørge for å få fortalt han i dag hvor glad jeg er i han, og så skal han få et kyss på kinnet.

Dessuten blir det kylling til middag i dag, tror til og med jeg skal ha den klar når han kommer hjem fra "arbe". ;)

Frokost på senga? Nei... I dag har vi stått opp med 6 timers forskjell, så det hadde vært upraktisk.

Jeg veksler på å tenke at dagen er tull og tøys og at vi skal boikotte den, og å ønske at samboeren min hadde gjort noe romantisk for første gang på syv år. ;)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg la et søtt kort i boken hans som han ikke åpner før han kommer på jobb, så han så det først når han kom dit.

Og jeg fikk et digert kyss og beskjed om å være klar til et gitt tidspunkt i kveld for en overraskelse.... :o)

Vi er flinke til å markere dager som betyr noe for oss også, og i tillegg er Valentine ennå en dag å gjøre noe koselig på.

Syns det bare er kos jeg, trenger jo ikke å koste noe heller, er lett å glede jeg.

Skrevet

Vi har sendt sms med bildemotiv og tekst til hverandre. Det er kos altså. Ellers så er vi flinke til å nusse og klemme litt hver dag.

Jentungen1365380808
Skrevet

Jeg fikk en rose i dag!!!

Ble helt imponert, jeg. Endelig har han skjønt at jeg ikke ønsker meg verktøy eller fiskeutstyr (joda, det var veldig romantisk å få den fiskestangen for et par år siden...). Jeg har ikke kjøpt noe spesielt til ham i dag, men han skal få nytt stereoanlegg til bursdagen om to måneder.

fei1365380229
Skrevet

Ingen feiring av dagen her heller, men jeg logget meg inn på internett og der var det sånn gratis kort å sende, så da sendte jeg det til mannen min da.

Ser at dette er nok en dag som ungene tar til seg med stor lyst. To av skoleungene hadde sendt og fått kort på skolen.

Skrevet

Vi har aldri feiret valentine's day.

Har ikke lyst å begynne med det heller.

*highfive*

Skrevet

Skal gi rose og pappa-bok til samboern.. hadde tenkt å gi pappa-bok uansett da, men jeg er så roamtisk av meg at jeg bare MÅ benytte meg av valentines dagen... : ) Får kanskje en blomst? Vet ikke... Ikke så nøye, fikk ikke noe i fjor. da oppvarta jeg han med blomster, hjemmelaga kort, piknik foran peisen, middag osv osv.. Sånt kan jeg finne på utenom valentines day da..

Lips1365380508
Skrevet

Har aldri feiret Valentines day...syns det er MYE mer spesielt å gjøre noe fint for kjæresten når det ikke er en sånn "spesiel dag" som dette....desutten er dette en amerikansk tradisjon...ikke min! Egentlig er jeg litt lei av all maset rundt det også, men alle er forskjellige, heldigvis;)

Skrevet

Ingen gode idéer fra meg hvertfall. Jeg ba samboeren min om å kjøpe langstilkede roser til meg i morra istedet, da selges de til halv pris.

Ja, vi har nok vært sammen for lenge ;-)

Skrevet

Jeg har faktisk fått tre langstikede roser av min mann i dag *sjokk*.

Kan hende det har noe å gjøre med en amputert morsdag i går (to febersyke unger i to etasjer, lite søvn i dagevis, opp kl 0800, laga til middag og dro på seinvakt kl 1400.)

Fireåringen marsjerte inn kl elleve på formiddagen og vekte faren, og kunne opplyse den trøtte mannen at "NÅ er morsdagen begynt, altså"

Men vi tar det ikke så høytidelig. Jeg spiste morsdagskake kl 22.30 i går kveld, jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...