Gå til innhold

FU: Valentine's Day

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg har tørket snørr og spy i hele dag.(sykt barn) Har dessuten ikke sovet i hele natt.

Ikke noe frokost på sengen her nei :o(

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

7

• flisa

4

• Babette

4

• Mary Poppins

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg lagde en bedre middag (!) for min kjære. Da han kom - hadde han med seg en bukett med langstilkede, røde roser. Det var kjempekoselig (og hjalp for øvrig godt på min shabby form..!).

Gjest hvem ellers?
Skrevet

Jeg hadde tenkt at vi skulle kose oss sammen i kveld, men han ble sur fordi han måtte skifte en bleie (!). Han mente at jeg burde passet på; ungen tok nemlig av seg bleia så innholdet falt på gulvet... Så nå er han sur og ville se film på pc'en sin i kveld. Jaja.... Jeg må i butikken, og så skal jeg lese/se tv og slappe av.

Skrevet

feirer ikke denne dagen,da blir det feiring hele uken her, først morsdag så bursdag og så valentines det går ikke.

Skrevet

Ja i dag ble jeg virkelig glad og overrasket.

Kom hjem kl.1900 - etter å ha vært hos min mor.

Huset var strøkent, og det sto en vase med roser til meg fra mannen på salongbordet :-)

Så kom han med en pakke til - en potteplante med orkidé, med tre utsprungne blomster :-)

På toppen av det så hadde han laget biff, med peppersaus, fløtegratinerte poteter, sopp og løk surret sammen og gulrøtter skjært i hjerteform :-)

Han hadde stressa fælt med den middagen, for han pleier ikke å lage mat, så biffen var vel ikke helt mør, men den var god allikevel og det andre var veldig godt :-)

Så vi og ungene satt og koste oss.

Jeg fikk bortimot sjokk for å si det mildt. Rørende rett og slett. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi forventet det heller, så dette var en meget behagelig overraskelse.

Nå har jeg masse blomster, i og med at jeg fikk av ungene i helgen også.

Vi har aldri gjort noe ut av Valentines Day - jeg har vel mer sett på dette som undommenes dag, eller en amerikansk tradisjon, men jammen var dette en megadeilig overraskelse.

Søtt med gulrøtter skjært i hjerteform :-)

Skrevet

Huset var strøkent, og det sto en vase med roser til meg fra mannen på salongbordet :-)

Så kom han med en pakke til - en potteplante med orkidé, med tre utsprungne blomster :-)

På toppen av det så hadde han laget biff, med peppersaus, fløtegratinerte poteter, sopp og løk surret sammen og gulrøtter skjært i hjerteform :-)

Han hadde stressa fælt med den middagen, for han pleier ikke å lage mat, så biffen var vel ikke helt mør, men den var god allikevel og det andre var veldig godt :-)

Jeg fikk bortimot sjokk for å si det mildt. Rørende rett og slett. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi forventet det heller, så dette var en meget behagelig overraskelse.

Vi har aldri gjort noe ut av Valentines Day - jeg har vel mer sett på dette som undommenes dag, eller en amerikansk tradisjon, men jammen var dette en megadeilig overraskelse.

*rørt jeg også*

Skrevet

Kjæresten er ikke i byen om dagen, men fikk tilsendt røde roser som kom på døren, fikk også et hyggelig valentines kort, og et pent smykke i posten idag. Tror han har dårlig samvittighet fordi han har vært så lenge borte fra meg.

Skrevet

*rørt jeg også*

Ja det var deilig, en av de beste dagene jeg kan huske på lenge, også fordi det var så totalt uventet.

Kjempeglad nå :-)

Skrevet

nååmen gullrøtter i hjerteform? så romantisk mann du har da :)

Skrevet

Jeg fikk en søt, romantisk og uventet mail fra den andre siden av kloden. Da gikk lyset opp for meg, jeg hadde glemt denne dagen og i kveld ringte jeg min eks-mann og ba om noen råd ang. bilen. Spurte først om han var hjemme, og det var han ikke. Oppdaget plutselig dagen, og forsto at han hadde vært hos kjæresten på Valentinsdagen. Hva de holdt på med vet jeg ikke, men skammet meg litt over å forstyrre :).........må egentlig le litt, tenk noe så dumt å bli ringt av ekskona med dumme spørsmål om bil midt i en romantisk Valentinsfeiring.

Skrevet

Det er noen som har det :)

Heldiggris!

Skrevet

nååmen gullrøtter i hjerteform? så romantisk mann du har da :)

Ja dette hadde han lagt hele sitt hjerte i, og så glad jeg ble :-)

Skrevet

det skjønner jeg godt, kjempe søtt!! :)

Skrevet

Det er noen som har det :)

Heldiggris!

Jeg er ikke akkurat vant til det, og forventer det ikke heller. Nettopp derfor var det så utrolig koselig.

Tenk så mye arbeid han la i det bare for å glede meg :-)

Ungene syntes også det var moro, og min datter sto nærmest å hoppet for å se min reaksjon :-)

Skrevet

La han hele sitt hjerte i maten, sier du?

Jaja, innmat er jo sunt.

Unnskyld, jeg bare måtte...

Skrevet

La han hele sitt hjerte i maten, sier du?

Jaja, innmat er jo sunt.

Unnskyld, jeg bare måtte...

Pøh - vekk med deg :-)

Hjerteformede gulrøtter er vel søtt og gjort fordi han er glad i meg. Jeg skjønner ikke hvordan han kom på den ideén, for det hadde aldri jeg gjort.

Det var masse omtanke bak, og det for å glede MEG, og det klarte han med glans.

Det er lov å være glad da vel Babette.

Skrevet

Pøh - vekk med deg :-)

Hjerteformede gulrøtter er vel søtt og gjort fordi han er glad i meg. Jeg skjønner ikke hvordan han kom på den ideén, for det hadde aldri jeg gjort.

Det var masse omtanke bak, og det for å glede MEG, og det klarte han med glans.

Det er lov å være glad da vel Babette.

Jeg tror ikke du skjønte spøken min. Prøv en gang til, så skal jeg ta tida på deg.

Skrevet

Jeg tror ikke du skjønte spøken min. Prøv en gang til, så skal jeg ta tida på deg.

Jeg skjønte jo hva du la i spøken din, men jeg fortatte å prate om mitt.

Skjønte ikke du det ;)

Skrevet

Jeg skjønte jo hva du la i spøken din, men jeg fortatte å prate om mitt.

Skjønte ikke du det ;)

Joda, men hvis du ler litt av vitsen min, skal jeg stryke deg med hårene og si at du er verdens heldigste kvinne. Fornøyd nå?

Skrevet

Joda, men hvis du ler litt av vitsen min, skal jeg stryke deg med hårene og si at du er verdens heldigste kvinne. Fornøyd nå?

Ja :-)

Jeg føler det sånn i dag iallefall. Og det er en deilig følelse :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...