Babette Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ja :-) Jeg føler det sånn i dag iallefall. Og det er en deilig følelse :-) Men nå er i dag blitt i morgen. 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Kan ikke si det - dere ville ikke trodd det likevel :-) jeg kan bare si at det OVERGIKK gulerøtter i hjertefasong ;Þ hihi 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Kan ikke si det - dere ville ikke trodd det likevel :-) jeg kan bare si at det OVERGIKK gulerøtter i hjertefasong ;Þ hihi Hah! Innlegget ditt i går virket altså? "Jeg gidder ikke, han gidder sikkert ikke heller. har NULL tradisjon på sånt tøys! :-) " 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hah! Innlegget ditt i går virket altså? "Jeg gidder ikke, han gidder sikkert ikke heller. har NULL tradisjon på sånt tøys! :-) " Han har ikke lest på DOL - - for det hadde han ikke fått til, i og med det han hadde ordnet med - hehe 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Han har ikke lest på DOL - - for det hadde han ikke fått til, i og med det han hadde ordnet med - hehe Nå blir vi jo litt nysgjerrige,da ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Nå blir vi jo litt nysgjerrige,da ;-) Meninga det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.