Gå til innhold

Noen som har erfaring med healer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært hos healer, isåfall hvor i landet? Ble du bra/bedre? Jeg er kraftig plaget med allergi, og vurderer å prøve.

lalala1365380457
Skrevet

har aldri hørt om healing i forhold til allergi, men mtp muskelsmerter og slikt så har onkeln min fått utrolig hjelp (han plagdes med en skulder).

har du vært til homeopat med allergien din? søskenbarnet mitt var så ekstremt allergisk mot det meste når han var liten, at hvis han kom i ett rom som f.eks. en katt hadde vært i, så fikk han så sterkt annfall at han måtte flyes med hellikopter til sykehuset. etter behandlign hos homeopat er han blitt helt kvitt allergiene.

Skrevet

Hver vår tar jeg en sprøyte mot allergi og merker da ingenting til plagene.

Skrevet

Hver vår tar jeg en sprøyte mot allergi og merker da ingenting til plagene.

Det er ikke bare pollenallergi som plager meg, det er matallergi. Jeg har veldig mange ting jeg ikke kan spise, det blir litt hemmende for meg. Legene sier det eneste som hjelper er at jeg holder meg unna det jeg ikke tåler, og det gjør jeg jo. Men det hadde vært fint å tåle litt flere ting.

Skrevet

Ikke annet enn familiemedlemmer som har blitt kvitt enkelte smerter med hjelp fra healer. Mot allergi aner jeg ikke, men der er jo akupunktur og homeopati et godt alternativ.

"............................"

Gjest Potetradar
Skrevet

Navnet ditt begynner ikke tilfeldigvis på G?

Jeg ville nok ikke valgt å gå til healer dersom det ikke var veldig veldig billig. Du har kanskje prøvd de fleste konservative behandlingsformene? Dersom det er tilfellet kan du jo prøve diverse ting innenfor "sjarlatanindustrien", men ikke la de ta fra deg alle pengene.

Lykke til!

Skrevet

Har vært til healer jeg,men ikke pga allergi.

Det virket noen uker så kom det tilbake.

Skrevet

Navnet ditt begynner ikke tilfeldigvis på G?

Jeg ville nok ikke valgt å gå til healer dersom det ikke var veldig veldig billig. Du har kanskje prøvd de fleste konservative behandlingsformene? Dersom det er tilfellet kan du jo prøve diverse ting innenfor "sjarlatanindustrien", men ikke la de ta fra deg alle pengene.

Lykke til!

Nei, navnet mitt begynner ikke på G. (Bare nicket mitt) Den healeren jeg tenkte å ringe tar ikke betalt, man får betale det man ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...