Gå til innhold

hjelp, det lukter rart av ovnen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sånn oljefylt radiatorlignende sak som står på gulvet her.

Nå plutselig begynte det å lukte rart her, og jeg tror det må være fra den det kommer. Lukter kanskje olje, men er ikke sikker. Lukter ikke svidd.

Har slått av ovnen, men er det noe mer jeg bør gjøre? Eller er det helt normalt? Har jo hatt samme ovnen i noen år nå, og har aldri lukta sånn før...

Fortsetter under...

Skrevet

Om det er lenge siden den har vært på - så kan det være brent støv det lukter :)

Skrevet

Om det er lenge siden den har vært på - så kan det være brent støv det lukter :)

Nei, det burde jeg selvfølgelig skrevet, det er ikke det. Det er også en ekkel og rar lukt som jeg har lurt på et par ganger.

Den har stått på nå konstant siden i fjor.

Gjest henne74
Skrevet

Det kan være at den har begynt å lekke olje, (eller hva det nå er). Dette kan gi en spesiell lukt.

Skrevet

Nei, det burde jeg selvfølgelig skrevet, det er ikke det. Det er også en ekkel og rar lukt som jeg har lurt på et par ganger.

Den har stått på nå konstant siden i fjor.

ikke noen sure sokker som henger over den heller? hehe

Skrevet

ikke noen sure sokker som henger over den heller? hehe

Hehe... Det kunne det selvsagt vært, men ikke i dag. ;)

Annonse

Skrevet

Det kan være at den har begynt å lekke olje, (eller hva det nå er). Dette kan gi en spesiell lukt.

Ja, jeg tenkte også på det, men jeg kan ikke se noe verken under ovnen eller innimellom de dingsene.

Gjest henne74
Skrevet

Ja, jeg tenkte også på det, men jeg kan ikke se noe verken under ovnen eller innimellom de dingsene.

Tror ikke du nødvendigvis trenger å se noe. Har vært bort i dette en gang selv, men så vidt jeg husker, viste det ingenting. Du kan forsøke å kjenne etter rundt omkring på ovnen, kan sikkert kjenne en slags "sleip væske". Men det kommer vel an på hvor stor den eventuelle lekasjen er.

Skrevet

Tror ikke du nødvendigvis trenger å se noe. Har vært bort i dette en gang selv, men så vidt jeg husker, viste det ingenting. Du kan forsøke å kjenne etter rundt omkring på ovnen, kan sikkert kjenne en slags "sleip væske". Men det kommer vel an på hvor stor den eventuelle lekasjen er.

Takk for tips.

Får kjenne etter neste gang jeg orker å reise meg opp fra sofaen. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...