Gå til innhold

Prøver å registrere meg på nettsted ...

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg skal bestille hotell i utlandet, og er inne på nettstedet deres, der er det mulig å komme med spørsmål når man oppgir maildressen sin.

Så står det "submit here", og når jeg trykker der etter å ha skrevet med spørsmålene mine, så registreres det ikke i min Outlook Express ut-boks.

Er det fordi det ikke er vanlig mail, men noe som er lagt inn på hotellets sider, eller blir det rett og slett ikke sendt/noe galt med sidene/noe jeg ike har skjønt???

Skrevet

Outlooken din vet ikke hva du skriver inn på forskjellige nettsteder...

Gjest LucySky
Skrevet

Outlooken din vet ikke hva du skriver inn på forskjellige nettsteder...

Mmm. Det lyder logisk når du sier det sånn.

Jaja. da har hotellet fått to makne mailer av meg. De overlever det vel.

:P

Skrevet

Når du fyller ut et skjema på nettet og trykker "submit" eller "send", får du ikke kopi i Outlook. Det er riktig som Åsemor skriver.

Men i de tilfellene du trykker på en "kontakt oss"-link, og Outlook åpnes automatisk med riktig adresse slik at du kan skrive videre på en mail, DA får du kopi i "sendt"-boksen.

Håper du skjønte forskjellen.

Uansett burde du få en tilbakemelding på nettsiden av typen "meldingen din er nå sendt". Men den kommer ikke i Outlook. Noen ganger genereres det en automatisk kvitteringsmelding til mailadressen du har oppgitt også, men slett ikke alltid.

Gjest LucySky
Skrevet

Når du fyller ut et skjema på nettet og trykker "submit" eller "send", får du ikke kopi i Outlook. Det er riktig som Åsemor skriver.

Men i de tilfellene du trykker på en "kontakt oss"-link, og Outlook åpnes automatisk med riktig adresse slik at du kan skrive videre på en mail, DA får du kopi i "sendt"-boksen.

Håper du skjønte forskjellen.

Uansett burde du få en tilbakemelding på nettsiden av typen "meldingen din er nå sendt". Men den kommer ikke i Outlook. Noen ganger genereres det en automatisk kvitteringsmelding til mailadressen du har oppgitt også, men slett ikke alltid.

Det årna seg. Jeg har fått bekreftelse på mail.

Takk for hjelpen. Nå tror jeg at jeg har skjønt det.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...