Gå til innhold

Kaffesnobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ferie synes jeg en skal nyte lokal mat og drikke og kultur. MÅ en ha det som hjemme, så får en bli hjemme da. Mener jeg!

Er de på flere ukers ferie da? Posten tar jo evig lang tid noen steder.

Så da må man finne seg i Coop sitt utvalg, mener du? For her i Coop-land så er det jo bare coop overalt:-(

Vi skal forøvrig være borte leeenge, men jeg fikk overtalt flyfly til å sende 2-3 kg, så da varer det noen uker:-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

17

• frosken

8

• Kvinna

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det ante meg faktisk. LOL. Da stiller saken seg helt annerledes *smiske*

Hva f***! Du skal ikke ha andre guder enn meg. *streng*

Skrevet

friele??? drikker du det skvipet der?

Pappvin går ned..... jeg er så lykkelig når jeg får vin at jeg takker og neier for hver minste dråpe.

friele altså? ærlig talt flyfly.

Jeg har nesten blitt altdrikkende etter at jeg begynte å jobbe her jeg er nå. Her skal kaffen nemlig være rettferdig av typen Max Havelaar. Smaken er det ikke så farlig med. *grøsser*

Skrevet

Du kunne vel ha løpt til nærmeste kaffebar og fikset den kaffen nå i kveld i stedet for å sitte å surre her på dol?!?

Tenk på oss når vi går tomt i morgen kveld:-(((

*Mener forøvrig at flertallet så likheten mellom vinen din og kaffen vår - så det så!*

Ali kaffe kurerer gruff! *gotte seg*

Skrevet

En boms!

*snøfter fornærmet*

;)

Jeg har jo forsøkt å forklare deg før at du skal drikke Ripassa! ;)

Skrevet

Tror du ikke vi smaker forskjell???

*snøfter forarget*

Jo, jeg hadde nok smakt forskjell selv, men hehe...er jo morro å se om de SIER noe om det etterpå da? ;-)

Skrevet

Jo, jeg hadde nok smakt forskjell selv, men hehe...er jo morro å se om de SIER noe om det etterpå da? ;-)

Pst! Frosken ER en av snobbene... ;)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Så da må man finne seg i Coop sitt utvalg, mener du? For her i Coop-land så er det jo bare coop overalt:-(

Vi skal forøvrig være borte leeenge, men jeg fikk overtalt flyfly til å sende 2-3 kg, så da varer det noen uker:-)

Er det her i Norge dere ferierer altså? Trodde dere var i utlandet jeg.

Forøvrig mener jeg fortsatt at er en på ferie så er det litt av gamet å klare seg med det som er på feriestedet.

Jeg er ikke noen kaffesnobb derimot. Mer en vinsnobb. Men på hyttetur eller i Syden slurper jeg gjerne i meg rødvin fra papp og til og med fra et vanlig kjøkkenglass. Er'n på tur, så er'n på tur. Det er litt av sjarmen for meg.

Er det forresten ikke en butikk i nærheten som kan bestille egnet kaffe for dere da? Sikkert like raskt det som å vente på postgangen.

Skrevet

Tror du ikke vi smaker forskjell???

*snøfter forarget*

Hehe...hadde ikke lest de nyere innleggene, og skjønte ikke heeelt hva du mente...*flau*

Hadde jeg visst at det er deg, hadde jeg ikke vært så ond assa ;-)

Skrevet

Er det her i Norge dere ferierer altså? Trodde dere var i utlandet jeg.

Forøvrig mener jeg fortsatt at er en på ferie så er det litt av gamet å klare seg med det som er på feriestedet.

Jeg er ikke noen kaffesnobb derimot. Mer en vinsnobb. Men på hyttetur eller i Syden slurper jeg gjerne i meg rødvin fra papp og til og med fra et vanlig kjøkkenglass. Er'n på tur, så er'n på tur. Det er litt av sjarmen for meg.

Er det forresten ikke en butikk i nærheten som kan bestille egnet kaffe for dere da? Sikkert like raskt det som å vente på postgangen.

Hvis du med "butikk i nærheten" mener en to-tre timers kjøring hver vei, så kan det vel hende at vi kan finne annet enn coop-kaffe...

Skrevet

Hva f***! Du skal ikke ha andre guder enn meg. *streng*

Jamen, jeg vil da ikke bli uvenner med noen av dere for en hæ...... kopp kaffe ;o) Kaffe er godt og man drikker det man får tak i, det samme med vin, man drikker det man får tak i :o)

Skrevet

Jamen, jeg vil da ikke bli uvenner med noen av dere for en hæ...... kopp kaffe ;o) Kaffe er godt og man drikker det man får tak i, det samme med vin, man drikker det man får tak i :o)

Diplomat-Dorthe! :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hvis du med "butikk i nærheten" mener en to-tre timers kjøring hver vei, så kan det vel hende at vi kan finne annet enn coop-kaffe...

Er det postkontor nærmere da? Skal de kjøre ut ei pakke langt ut i huttaheiti, så koster vel det flere hundrelapper?Hvis de i det hele tatt har rute der.

Men er'n glad i kaffe, så er det vel verdt det. Har jo heldigvis ikke noe med det jeg da! ;-)

Fod ferie forresten! Med eller uten riktig kaffe...

Skrevet

én ting å ha sære vaner - noe annet å be venner om å bistå dem med å få kaffe tilsendt per post!!

*ha ha*

Den tok kaka!!

Gjest baremei
Skrevet

Er ikke noe luksusdyr jeg(selv om pappa påstår noe annet, hihi).

Det eneste jeg absolutt ikke takler er kaffe som er for tynn-blæh! T.o.m pulverkaffe går ned her,tenk! Men aller best er capuccino laget på skikkelig vis. *slurp*. Så passer på å få meg en kopp av det med jevne mellomrom.

Ja, vennene dine er kaffesnobber.

Skrevet

Er det postkontor nærmere da? Skal de kjøre ut ei pakke langt ut i huttaheiti, så koster vel det flere hundrelapper?Hvis de i det hele tatt har rute der.

Men er'n glad i kaffe, så er det vel verdt det. Har jo heldigvis ikke noe med det jeg da! ;-)

Fod ferie forresten! Med eller uten riktig kaffe...

Tror kanskje du ikke har vært så mye i utkant-norge ...*s*

Postkontorer er det nok av - butikk-utvalget er derimot svært begrenset. Men mange coop-er er det her!

Her er forøvrig til og med landpostbud! Pakkene leveres på døren uten tillegg i prisen :-))

Gjest rutangis netu
Skrevet

Tror kanskje du ikke har vært så mye i utkant-norge ...*s*

Postkontorer er det nok av - butikk-utvalget er derimot svært begrenset. Men mange coop-er er det her!

Her er forøvrig til og med landpostbud! Pakkene leveres på døren uten tillegg i prisen :-))

Uten tillegg i prisen til og med!! Høres utrolig ut, når en ser hvor lang tid de bruker på et skarve brev til ei postkasse i sentrale strøk.

Jaja, da så... Da er vel kaffen underveis, regner jeg med!

Skrevet

Uten tillegg i prisen til og med!! Høres utrolig ut, når en ser hvor lang tid de bruker på et skarve brev til ei postkasse i sentrale strøk.

Jaja, da så... Da er vel kaffen underveis, regner jeg med!

Det er den!

*speiderhilsen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...