Gå til innhold

Tid: Hva er værst/best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne skulle selvsagt være til "synes jeg", ikke deg åsemor!!!

Foresten, når har du termin, da??

Sånn ca snart. Februar eller mars omtrent. ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

6

• tusseline

5

• Dorthe

3

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Sånn ca snart. Februar eller mars omtrent. ;)

Ååå så jildt!! Jeg har en venninne som også har termin når som helst! Jeg gleder meg så utrolig på hennes vegne. Blir utrolig facinert av magen, jeg. Utrolig å tenke på at det er levende vesen inni der, liksom. Kjempefestlig nå ungen får hikka, da!!! Hihihi.....

Første, eller?

Skrevet

Den gyldne middelvei er selvsagt det beste.

Jeg opplever tidsklemma på det verste for tida, og har bare lyst til å flykte på hytta og bli der i mange uker... ;)

Skrevet

Ååå så jildt!! Jeg har en venninne som også har termin når som helst! Jeg gleder meg så utrolig på hennes vegne. Blir utrolig facinert av magen, jeg. Utrolig å tenke på at det er levende vesen inni der, liksom. Kjempefestlig nå ungen får hikka, da!!! Hihihi.....

Første, eller?

Jepp.

Det er helt sinnsykt, snodig at det er plass til et helt menneske inni meg.

Gjest tottlå
Skrevet

Jepp.

Det er helt sinnsykt, snodig at det er plass til et helt menneske inni meg.

mmmmm....... heeeelt utrolig!!

Vet du om det blir jente eller gutt??

Skrevet

mmmmm....... heeeelt utrolig!!

Vet du om det blir jente eller gutt??

Det er ei jente.

Gjest tottlå
Skrevet

Det er ei jente.

Så gøy! Pynte med rosa sløyfer og klær!!!

fei1365380229
Skrevet

Jeg velger alternativ A, men er for tiden på alternativ B.

Ble sykemeldt for 1 års tid siden og da var jeg så syk at jeg ikke hadde behov for noe å gjøre i det hele tatt, men nå begynner jeg heldigvis å bli ganske mye bedre. Savner jobb, sosialt fellesskap og å kunne stresse litt uten å bli syk.

Har forsåvidt lagd meg en del å gjøre i det siste, maler og maler hjemme, men nå er snart alt ferdig :o).

Håper jeg kan bli så frisk over sommeren at jeg igjen kan komme i alt. A, men at jeg klarer å legge nivået litt lavere slik at jeg ikke blir alt for stressa :o)

Skrevet

Hva er det som liksom skal være ille med alternativ b??

Det kan være ille å ha for mye tid også! Om man f.eks er syk og ikke har muligheten til å fylle tiden med noe interessant/meningsfylt hele tiden.

Skrevet

Jeg velger alternativ A, men er for tiden på alternativ B.

Ble sykemeldt for 1 års tid siden og da var jeg så syk at jeg ikke hadde behov for noe å gjøre i det hele tatt, men nå begynner jeg heldigvis å bli ganske mye bedre. Savner jobb, sosialt fellesskap og å kunne stresse litt uten å bli syk.

Har forsåvidt lagd meg en del å gjøre i det siste, maler og maler hjemme, men nå er snart alt ferdig :o).

Håper jeg kan bli så frisk over sommeren at jeg igjen kan komme i alt. A, men at jeg klarer å legge nivået litt lavere slik at jeg ikke blir alt for stressa :o)

Ja, jeg er delvis i jobb, men er i perioder over på alternativ b. Heldigvis er det lenge siden jeg følte at jeg var på alt. a. Tror nok at det beste er et sted litt i mellom de to alternativene..

Skrevet

Jeg tilhører selv kategori b, og skulle mer enn gjerne jobbet sånn at jeg kom i kategori a. Men helsa er ikke som den skal, desverre.

På dårlige dager er jeg nok på alt. b. Heldigvis ikke hele tiden!

Skrevet

Akkurat nå føles det absolutt verst å havne i A-kategorien... Det er vel helst der mange småbarnsforeldre er vil jeg tro. Selv føler jeg iallefall tidsklemma godt, med tre barn, mann, hus, jobb, fritidsaktiviteter osv...

Det skulle vært utrolig deilig for en periode å føle at man befinner seg i kategori B - men man hadde kanskje blitt lei av det etter en tid også ;o)

Gjest Karikruskakli
Skrevet

Alternativ b har jeg ikke opplevd, kan bare tenke meg til at det må være trist.

Så jeg sier b (Selv om jeg ikke helt greier å se for meg at jeg ikke skulle greie å fylle tiden med noe)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg liker meg best når jeg ikke har noe jeg MÅ gjøre. Så for meg er det verst å ha for mye!

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler og jeg synes b er verst. Kanskje fordi jeg er der nå :o)

Skrevet

Hva er det som liksom skal være ille med alternativ b??

Det er drit kjedelig. Livet består av tv, dol og bøker.

Jeg orker det ikke mer så jeg venter på sol og varme så man i det minste kan gå ut.

Gjest værst er a
Skrevet

Ønsker meg B)... Men jeg hadde alltid funnet på noe; lest/studert/gått turer... Har det for travelt nå!!!!

Skrevet

Man kan ikke ha for mye tid, bare for lite oppfinnsomhet til å finne på noe, mener jeg.

Det er fordi du aldri har vært innestengt i leiligheten din over en lang periode uten muligheter til å låne bøker eller video og ingen som stikker innom.

fei1365380229
Skrevet

Man kan ikke ha for mye tid, bare for lite oppfinnsomhet til å finne på noe, mener jeg.

Det er klart at man kan finne på noe hvis man er i form til det. Selv var jeg sengeliggende i 6 måneder - de siste 2 på sykehus. Etterhvert fikk jeg en medisin som hjalp veldig saaaakte.

Kunne nesten ikke gå, hodet snurret, ble dårlig hvis jeg støvsuget i 5 minutter. Jeg holdt virkelig på å kjede meg i hjel. Alle jobbet på dagen så det var ikke mange som kom innom.

Jeg var vant til å ha et vanvittig aktiv liv, jo mer stress og aktiviteter jo bedre. Jeg tror faktisk ikke folk som ikke har vært der skjønner hva man prater om. Det er ikke alltid det bare er å finne på ting, men det er klart hvis du har helsa i orden så kan man finne på masse. Gå turer, melde seg på kurser, finne en hobby, besøke noen, frivillighetsarbeid osv.

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler og jeg synes b er verst. Kanskje fordi jeg er der nå :o)

Jeg og - mye av tiden! Skulle ønske jeg ikke var helt der..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...