Gå til innhold

Tid: Hva er værst/best?

Anbefalte innlegg

Gjest syens jeg
Skrevet

Det er klart at man kan finne på noe hvis man er i form til det. Selv var jeg sengeliggende i 6 måneder - de siste 2 på sykehus. Etterhvert fikk jeg en medisin som hjalp veldig saaaakte.

Kunne nesten ikke gå, hodet snurret, ble dårlig hvis jeg støvsuget i 5 minutter. Jeg holdt virkelig på å kjede meg i hjel. Alle jobbet på dagen så det var ikke mange som kom innom.

Jeg var vant til å ha et vanvittig aktiv liv, jo mer stress og aktiviteter jo bedre. Jeg tror faktisk ikke folk som ikke har vært der skjønner hva man prater om. Det er ikke alltid det bare er å finne på ting, men det er klart hvis du har helsa i orden så kan man finne på masse. Gå turer, melde seg på kurser, finne en hobby, besøke noen, frivillighetsarbeid osv.

Det var da vel ikke snakk om å være syk her? Det blir jo noe helt utenfor dette da?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

6

• tusseline

5

• Dorthe

3

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...