Gå til innhold

Restauranter

Anbefalte innlegg

Gjest sulten :)
Skrevet

Noen som har noen restauranter i Sandvika å anbefale?

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg har hørt at Big Horn Steak House har kanon god mat..... dersom de har det i sandvika, da!!!

Skrevet

det er ihvertfall peppes i sandvika, og dollys (tror jeg), men utover det kan jeg desverre ikke hjelpe deg

Skrevet

Jeg har hørt at Big Horn Steak House har kanon god mat..... dersom de har det i sandvika, da!!!

Big Horn har utrolig gode biffer ja :)

Gjest tottlå
Skrevet

Big Horn har utrolig gode biffer ja :)

Men sabla dyrt, har jeg hørt?!?

Henriette1365380130
Skrevet

Er ikke big horn i Sandvika, dessverre

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er litt usikker på om det fortsatt er noen restauranter i Sandvika. Altså utover diverse pizzarestauranter, og enkelte alkisbuler som helt sikkert serverer kjøttkaker fra boks.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Men sabla dyrt, har jeg hørt?!?

Nei, ca 500 kr for to personer med en brus hver. Pepperbiffen er best!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...