stromme Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Noen som har ide til 60 års gave til min far. Har har alt og trenger egentlig ingenting, og har heller ingen spesielle interesser.... 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Gavekort på restaurat/teater/konsert. En fin flaske cognac/whiskey. Kunst. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Da faren min blei 60, lagde vi surprise party for han. Inviterte masse nye og gamle venner / familie uten at han visste noen ting. Stor fest med middag og full pakke. Det var alle tiders, og han sier sjøl at han aldri kommer til å glemme det. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ny dyne/pute. Noe man egentlig alt for sjeldent investerer i... 0 Siter
TrineE Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Han har ikke vært ute på båt i sin ungdom som mange andre i den aldersgruppa? Faren min fikk en bok i fjor der det sto masse historie om noen av de gamle båtene han var på,det var kjempepopulært.. 0 Siter
stromme Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Han har ikke vært ute på båt i sin ungdom som mange andre i den aldersgruppa? Faren min fikk en bok i fjor der det sto masse historie om noen av de gamle båtene han var på,det var kjempepopulært.. Jo faktisk har han vært sjømann...... Husker du hva boken het? 0 Siter
Gjest Beautiful Day Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jo faktisk har han vært sjømann...... Husker du hva boken het? Hva med er fint barometer, en skipsklokke eller lignende... 0 Siter
Blåmor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Opplevelser. Surprise party? Middag ute, med etterfølgende teater eller konsert? Massasje eller spa opphold? Golfutstyr? Allier deg med din mor og resten av familien, slik at han kan få en litt større opplevelse? Hva med en tur med Hurtigruta? 0 Siter
TrineE Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jo faktisk har han vært sjømann...... Husker du hva boken het? Dette var en sånn lokal bok fra saltenområdet som het "gamle saltenbåter" Men det finnes mange slike bøker. Kansje du kan alliere deg med moren din om hun vet navnet på noen av båtene han har vært på ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.