Gjest life sucks23 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Føler bare alt går en vei og det er nedover.. Med både kjæresten og alt..Lite penger siden eg er student og det er no i og for seg hardt nok.. Ellers er alt bare bhlææ.også på en sånn dag som dette da:( . Noen som kunne sagt noen oppmuntrende ord, trenger deg sårt :/ 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg hadde en sånndag, sist uke. Tro meg, når du er så langt nede, er det kun èn vei det kan gå.....og det er opp, opp, opp!!! 0 Siter
Carina82 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg hadde en sånndag, sist uke. Tro meg, når du er så langt nede, er det kun èn vei det kan gå.....og det er opp, opp, opp!!! Og hvem var det som oppmuntret deg da? Mr. 34 kanskje? 0 Siter
cecily Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Og hvem var det som oppmuntret deg da? Mr. 34 kanskje? Veggen! Veggen! Veggen! *gliser rått* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.