Gå til innhold

fornaria eller noe annet merke...

Anbefalte innlegg

Gjest trenger nye klær
Skrevet

Skal kjøpe nye jeans. Jeg veier ca 58 kg, er 172 lang og har ganske lange bein.

Til nå har jeg stort sett kun brukt lewisjeans og jeans fra vero moda, men nå synes jeg det kunne være gøy med noe annet.

Har hørt mye om fornariabukser, er de pene? Sitter baklommene pent?

Pris?

Jeg skal ha bukser med stretch som går ut nederst.

Noen andre pene jeans å rekommendere?

Og hvor i oslo finner jeg en butikk med godt utvalg og ikke minst god service?

Takk for svar!

Skrevet

Jeg er omtrent samme størrelse som deg og liker godt Fornarina-jeansene. Har bare en av dem da de, etter mitt syn, er litt for dyre (over 1000 kr).. Fornarina får du kjøpt på BikBok.

For noen uker siden kjøpte jeg en bukse ved merke "Blend". Lurer på om ikke butikken het "Blend" også?

Her fant jeg forresten en link:

http://www.postgaarden.no/blend.html

Buksa kosta bare 299,- og er lav i livet, og har rette ben. Jeg er kjempefornøyd med denne buksa og skal garantert kjøpe en til!

Gjest fra sine
Skrevet

Jeg kjøpte Fornarina jeans til min fjortenåring i forrige uke. De satt sånn som du beskriver. Hun var iallefall veldig fornøyd. Prøv å søk på nett, jeg vet de har en hjemmeside. Men de er veldig dyre, disse kostet 1600,-

Skrevet

Har to par fornarina bukser, sitter kjempe fint så jeg liker dem godt. Prisen ligger mellom 900-1300kr.

Ellers synes jeg Replay har kommet med mye kule jeans som sitter som et skudd, kjøpte et nytt par i forrige uke, veldig fornøyd. Prisen ligger også her rundt 900-1500kr.

Nudie jeans er også fine, pris rundt 900-1200kr.

Skrevet

Har to par fornarina bukser, sitter kjempe fint så jeg liker dem godt. Prisen ligger mellom 900-1300kr.

Ellers synes jeg Replay har kommet med mye kule jeans som sitter som et skudd, kjøpte et nytt par i forrige uke, veldig fornøyd. Prisen ligger også her rundt 900-1500kr.

Nudie jeans er også fine, pris rundt 900-1200kr.

Jeg ser at personen under her betalte 1600kr for fornarina, valig pris på fornarina hvis du kjøper dem på bikbok er som sagt 900-1300, men det finnes noen som er litt dyrere også.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg kjøpte Fornarina jeans til min fjortenåring i forrige uke. De satt sånn som du beskriver. Hun var iallefall veldig fornøyd. Prøv å søk på nett, jeg vet de har en hjemmeside. Men de er veldig dyre, disse kostet 1600,-

Får fjortenåringer bukser til 1600,- nå om dagen??!

Hva i alle dager? Legges litt av et pengepress på fjortisforeldre nå til dags da, håper enda noen greier å stå i mot.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er omtrent samme størrelse som deg og liker godt Fornarina-jeansene. Har bare en av dem da de, etter mitt syn, er litt for dyre (over 1000 kr).. Fornarina får du kjøpt på BikBok.

For noen uker siden kjøpte jeg en bukse ved merke "Blend". Lurer på om ikke butikken het "Blend" også?

Her fant jeg forresten en link:

http://www.postgaarden.no/blend.html

Buksa kosta bare 299,- og er lav i livet, og har rette ben. Jeg er kjempefornøyd med denne buksa og skal garantert kjøpe en til!

Blend har egen butikk i 3. etg på Oslo City, og har _mange_ kule modeller!

Ikke er de dyre heller, fra 299 til 699.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...