Gå til innhold

Har du hund ?Hvilken ?

Anbefalte innlegg

Gjest Labbetussa
Skrevet

jeg har golden retriver:))))Verdens nydeligste!!!!!!!!!

Skrevet

Har skikkelig gatemix her, vi, men heldigvis har han fått det beste fra alle rasene. Blanding av border collie, irsk setter og golden retriever.

Gjest Shira12
Skrevet

Har en liten rød korthåret dachs.

Hun er virklig familiens kjæledegge ;-)

Skrevet

Har skikkelig gatemix her, vi, men heldigvis har han fått det beste fra alle rasene. Blanding av border collie, irsk setter og golden retriever.

Vi har en skotsk hjortehund:-) ganske stor, nesten som irsk ulvehund men tynnere.... de er kjempesnille og tar faktisk lite plass siden de er så rolige av seg.. Familiehund nr.1 for meg og jeg har hatt labrador, samojed og boxer før..+++++ de er så trygge med barn..

Har hatt hund fra jeg var liten:-) har vokst opp hos hundeinteresserte foreldre..

Skrevet

HADDE verdens skjønneste bastard, blanding av labrador og buhund. Ørene hans var midt imellom buhund (oppover) og lab' (nedover),- gikk først oppover, så ned i en vipp. Halen var ogso det, lab'en har jo rett, mens buhunden har skikkelig krøllhale.

Fatso- som han het- hadde en buet hale.

Dessverre ble han påkjørt og drept på vei til hytta, da jeg bodde i Australia. Husker jeg fikk nyheten mens jeg sto i en pub i Sidney- og jeg sto midt i lokalet og gaula som en tulling!

Det tristeste var at han levde en halvtime etter, lam i bakkroppen og med indre blødninger- før han tittet opp på moren min, sukket tungt, og døde i fanget hennes.... Huff, kjenner jeg blir kjempetrist fremdeles, enda det er over 4 år siden..

De som sier at det "bare er en hund" aner ikke hva de snakker om!

Sukk...

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har også verdens nydeligste Golden Retriever :-)

Da må det bli en liten diskusjon her da, siden dere begge to har verdens nydeligste Golden. Hvem er nydeligst? Eller bor dere sammen?

Skrevet

Jeg har en herlig schæfertispe. Hun er gal etter katter pga "dårlig" start på livet, men ellers er hun verdens snilleste. Perfekt for meg og mitt bruk. Elsker barn!

Skrevet

Har hatt en karelsk bjørnehund(kjent for å være -skikkelig- vanskelig å oppdra, noe hun forøvrig var også!), og en heftig blandig av "anerikkehva". Han så imidlertid ut som en tung helt hvit setter,med svartprikkede ører, selv om det sannsynligvis ikke var setterblod i han..

Flotte hunder som jeg savner og ennå tenker på 10-15 år etter.

Skrevet

Har en brun Labrador som heter Jørgen og snart fyller 4 år.

Skrevet

Riesenschnauzer. Verdens mest utspekulerte;-)

Gjest nei dessverre
Skrevet

Nei dessverre .... men skulle jeg hatt hund ville jeg hatt en Leonberger.

Skrevet

Har en bastard som lyder navnet Balder. Han er halvt Kelpie, og halvt *ingen vet med sikkerhet*.

...men så skjønn!

Skrevet

Nei, har ikke hund.

Men skulle jeg hatt hund, hadde det vært en japansk spisshund. De er så fine!

:)

Gjest Shira12
Skrevet

Nei, har ikke hund.

Men skulle jeg hatt hund, hadde det vært en japansk spisshund. De er så fine!

:)

Jeg har så lyst på en japansk spisshund, vi skal mest sannsynlig ha en hund til senere, og jeg VIL ha en slik, men har ikke helt fått min bedre halvdel med på den planen enda ;-)

Skrevet

Jeg har så lyst på en japansk spisshund, vi skal mest sannsynlig ha en hund til senere, og jeg VIL ha en slik, men har ikke helt fått min bedre halvdel med på den planen enda ;-)

Jeg skulle gjerne hatt hund, men det er to ting som stopper meg (og oss):

-vi reiser for mye

-ingen av oss har lyst til å være bundet til å gå tur en-to ganger hver eneste dag.

Så det blir nok med tanken ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt hund, men det er to ting som stopper meg (og oss):

-vi reiser for mye

-ingen av oss har lyst til å være bundet til å gå tur en-to ganger hver eneste dag.

Så det blir nok med tanken ;)

Det er viktig og ha tid til hunden, ja.

Vi er så heldige at vi har muligheten til og ha hund, bor på gård med svigers, og de er gladelige hundepassere, så vi kan reise en del allikevel. (Gode barnevakter er de også :-) )

Skrevet

Har ikke hund nå, men familien har alltid hatt enten harehunder eller fuglehunder. Jeg har hatt engels setter, haldestøver, beagle, dunker og puddel.

Men drømmehunden min er mops. Små litt tette hunder som ikke er sofaputer, men som er levelige å gå tur med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...