Gjest baremei Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Åh, Golden Retrievere ER kjempefine hunder!! Kunne absolutt tenkt meg en selv.Eller en boxer, kanskje. De er også kule.Eller bare en liten "minihund", hehe:) Jeg hadde hund til for ca. 1,5 år siden, da døde han. Trist:(Savner ham. Har kjempelyst på ny...Men tror ikke det er så lurt akkurat nå..Sukk. 0 Siter
Gjest den sorte dame Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Vi har en skotsk hjortehund:-) ganske stor, nesten som irsk ulvehund men tynnere.... de er kjempesnille og tar faktisk lite plass siden de er så rolige av seg.. Familiehund nr.1 for meg og jeg har hatt labrador, samojed og boxer før..+++++ de er så trygge med barn.. Har hatt hund fra jeg var liten:-) har vokst opp hos hundeinteresserte foreldre.. 5 mnd. og en skikklig skøyer:o) 0 Siter
Gjest Great Japanese Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Har en 14 år gammel blanding av schaefer og elghund. Ønsker meg en Great Japanese Dog, men gubben vil ha Labrador... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.