Babette Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har ingen av delene, men jeg har hatt hatt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 hehe kjeder du deg idag? Ja jeg har noen luer.. 0 Siter
Babette Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Kanskje du ble født med seierslue? Vet du hva det er? 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Kanskje du ble født med seierslue? Vet du hva det er? Det ble begge våre barn. Jordmor var gøyalt imponert, sykepleieren dypt fascinert når hun fikk vite hva det "betyr". 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Kanskje du ble født med seierslue? Vet du hva det er? Nei. Ja. Det var nevnt i en roman jeg en gang leste, men jeg husker ikke hvilken. Husker bare at hovedpersonen pissa på en brann, deretter slukna den. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 hehe kjeder du deg idag? Ja jeg har noen luer.. Jeg som hadde venta meg "haha, ja, den var god!". Jeg synes ordspill er morsomt, jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Nei. Ja. Det var nevnt i en roman jeg en gang leste, men jeg husker ikke hvilken. Husker bare at hovedpersonen pissa på en brann, deretter slukna den. Jeg husker det også fra litteraturen, husker heller ikke hvor. Dei kalte han for luva.. eller noe slik. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg som hadde venta meg "haha, ja, den var god!". Jeg synes ordspill er morsomt, jeg. hehe huff nå viser jeg vel bare at jeg er blond igjen, men skjønte ikke en gang at det var et ordspill jeg 0 Siter
Babette Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg som hadde venta meg "haha, ja, den var god!". Jeg synes ordspill er morsomt, jeg. Jeg vet ikke hvor mange luer jeg har, har ikke telt. Men jeg har campingvogn. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg vet ikke hvor mange luer jeg har, har ikke telt. Men jeg har campingvogn. Og jeg lo! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg vet ikke hvor mange luer jeg har, har ikke telt. Men jeg har campingvogn. Gapskratter :-)))) Virkelig - jeg detter snart av stolen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg derimot, har ikke hatt, men har en. He he, nå sitter jeg og flirer for meg selv, tror det er tid for køying ;-) 0 Siter
Gjest jejejeje Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hadde du hatt den hatten du har hatt, så hadde du hatt hatt. "Tenk nå er det vinter, og vi har ingen sommer hatt..." "Men hva skal du med sommerhatt når det er vinter ?" 0 Siter
Gyda Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Kanskje du ble født med seierslue? Vet du hva det er? Ja, det er å bli født med fosterhinna over hodet. 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Som han sa; "ja, Oscar - nu går det mot høst, og vi har ingen sommer hatt" Oscar: "Men hva skal vi nu med sommerhatt nu når det går mot høst? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hadde du hatt den hatten du har hatt, så hadde du hatt hatt. "Tenk nå er det vinter, og vi har ingen sommer hatt..." "Men hva skal du med sommerhatt når det er vinter ?" ups - jeg leste din ETTER jeg sendte min -men min var bedre skrevet da - det skal jeg ha,- ha ha 0 Siter
Gjest jejejeje Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Som han sa; "ja, Oscar - nu går det mot høst, og vi har ingen sommer hatt" Oscar: "Men hva skal vi nu med sommerhatt nu når det går mot høst? :-) He-he... ja det var visst slik jeg også kunne den. Din versjon var best, helt klart ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.