Gå til innhold

Inspektør Morse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det avsluttende episoder, eller går mysteriene over flere episoder?

Skrevet

avsluttende. stort sett. Kan være "minigreie" på 2 episoder av og til, trur eg.

Skrevet

De er avsluttende, det er trygt å se bare i kveld.

Han er min favoritt. :)

Skrevet

Episodene er avsluttet, for Morse er dau. Det er begrenset hvor lenge han klarer å gå igjen.

Skrevet

De er avsluttende, det er trygt å se bare i kveld.

Han er min favoritt. :)

OK, da tar jeg en titt snart.

:o)

Skrevet

Episodene er avsluttet, for Morse er dau. Det er begrenset hvor lenge han klarer å gå igjen.

Æh, jeg mente av de som allerede er lagd, da!

Skrevet

avsluttende. stort sett. Kan være "minigreie" på 2 episoder av og til, trur eg.

Takk, da tar jeg en titt i kveld.

Sugen på litt krim!

Skrevet

Æh, jeg mente av de som allerede er lagd, da!

Jeg vil bare prate tull. Enten får du tulle med, eller så tar jeg fra deg vinflaska.

Skrevet

OK, da tar jeg en titt snart.

:o)

Ja, bare Ane blir ferdig med å synge nå...

Gjest Shira12
Skrevet

He he, han klarer vel gå igjen til en fra Åndenes Makt kommer og driver han ut ;-)

Skrevet

Jeg vil bare prate tull. Enten får du tulle med, eller så tar jeg fra deg vinflaska.

Høyh!

*tviholder på flaska så knokene hvitner*

Skrevet

Ser du på Morse?

Jeg pleier å like krim, men Morse er forferdelig kjedelig, syns jeg.

Pleier alltid å sovne på sofaen de gangene jeg har prøvd å se...

Skrevet

Ser du på Morse?

Jeg pleier å like krim, men Morse er forferdelig kjedelig, syns jeg.

Pleier alltid å sovne på sofaen de gangene jeg har prøvd å se...

Jeg prøvde meg på Morse for første gang i går, og syntes det var ganske så gørr, ja. Så det blir neppe noen gjentagelse.

Endte opp med å sitte å bla i et Atlas mens jeg ventet på at de skulle avsløre hvem morderen var. Da er ikke spenningen på topp...

Skrevet

Jeg prøvde meg på Morse for første gang i går, og syntes det var ganske så gørr, ja. Så det blir neppe noen gjentagelse.

Endte opp med å sitte å bla i et Atlas mens jeg ventet på at de skulle avsløre hvem morderen var. Da er ikke spenningen på topp...

*LOL*

Hvis det var morsommere å bla i et atlas enn å følge med på serien, så var det nok ikke det helt store, nei.

hehe

Du får heller se ikveld. Da er det jo Frustrerte Fruer igjen. Og _det_ liker vi!

:)

Skrevet

*LOL*

Hvis det var morsommere å bla i et atlas enn å følge med på serien, så var det nok ikke det helt store, nei.

hehe

Du får heller se ikveld. Da er det jo Frustrerte Fruer igjen. Og _det_ liker vi!

:)

JAAAAA!

Og i morgen er det Lost.

;oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...