Gå til innhold

Drømmetydning, anyone?


Gjest Proudfoot

Anbefalte innlegg

Gjest Proudfoot

Lurer litt på hva denne drømmen her kan bety. Men først litt bakgrunnsinfo om meg.

Min elskede far døde da jeg var knapt 17 år, nå er jeg 30 og savnet etter ham er veldig stort. Jeg har til tider hatt selvmordstanker, er bipolar (manisk depressiv).

Drømmen var som følger:

Jeg går på en vei, og jo lenger jeg går jo større er følelsen av lykke. Jeg kommer frem til enden av veien og ser min far som ligger å sover, idet jeg legger meg inntil ham er det noe/noen som drar meg vekk. Jeg stritter imot og sier at jeg bare vil sove litt sammen med far, men jeg blir allikevel fjernet derfra mot min vilje. Jeg blir plassert i ett rom, tomt rom uten farger (hele drømmen er i svart/hvitt). Rommet blir mindre og mindre og det viser seg til slutt at jeg sitter i et skap. Jeg er ikke redd, bare skuffet over at jeg ikke fikk ligge å sove inntil far. Jeg blir tom for luft og dytter til døren fordi jeg vil ut og døren går opp uten problemer. Så våkner jeg.

Noen som har noen gode ideer til hva dette kan bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du burde kontakte noen som vet mye mer om disse tingene, det finnes mennesker som kan dette, ikke sikkert alle her på dol er enige,

men jeg er overbevist:-)

for meg virker det som at du på en måte bør fjerne deg fra savnet, han vil du skal vite han er der, men du må gå dine egne veier..

kunne sikkert uttdype det mer men føler jeg ikke har nok kunnskap, kun mine egne erfaringer pluss noen venners.. jeg kan godt henvise deg om du vil:-)

men selvmordstankene syne jeg du skal "kaste bort" da ville han bli skuffet, det er ikke det han vil, han vil du skal leve livet ditt:-)

lykke til og kontakt meg gjerne..

PS

glemte mailen min da:-) unskyld....

[email protected]

ps.. vit også at om du føler han kontakter deg så vil han ditt beste, og absolutt vil at du skal leve et helt liv:-)

- sheba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du burde kontakte noen som vet mye mer om disse tingene, det finnes mennesker som kan dette, ikke sikkert alle her på dol er enige,

men jeg er overbevist:-)

for meg virker det som at du på en måte bør fjerne deg fra savnet, han vil du skal vite han er der, men du må gå dine egne veier..

kunne sikkert uttdype det mer men føler jeg ikke har nok kunnskap, kun mine egne erfaringer pluss noen venners.. jeg kan godt henvise deg om du vil:-)

men selvmordstankene syne jeg du skal "kaste bort" da ville han bli skuffet, det er ikke det han vil, han vil du skal leve livet ditt:-)

lykke til og kontakt meg gjerne..

PS

glemte mailen min da:-) unskyld....

[email protected]

ps.. vit også at om du føler han kontakter deg så vil han ditt beste, og absolutt vil at du skal leve et helt liv:-)

- sheba

drømmer er en del av ditt eget sinn... så at det er din far som forteller deg noe gjennom din drøm blir litt fjernt for meg...

Heller deg selv som prøver å fortelle deg at du kanskje er klar til å få det litt mer på avstand... eller du som føler på det å savne pappan sin mens man sover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...