Velouria Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Psykisk syk 11 åring ble sendt hjem fra legevakten med Valium og beskjed om å komme tilbake i normal åpningstid... Dette er helt på trynet, egentlig ikke noe mer å si. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/14/423411.html 0 Siter
sheba Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Halleluja!!!! helsenorge på sitt beste!! herregud når skal vi våge gjøre noe?!?!? 0 Siter
Gjest spørreren Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hva skulle eller kunne legevakten gjort? Dette viser hvor viktig det er å søke rett sted til rett tid. 0 Siter
Velouria Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Hva skulle eller kunne legevakten gjort? Dette viser hvor viktig det er å søke rett sted til rett tid. De burde sikkert medisinere ham noe for å roe ham ned, men BUP burde tatt gutten og familien hans alvorlig. Han prøvde å skade seg selv og andre, det er et tydelig rop om hjelp. Familien hadde jo vært i kontakt med både BUP og Barnevernet tidligere, så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at de ikke skulle bedt om hjelp denne gangen? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Kjenner det koker inni meg av sinne!!!! Stakkars gutt, stakkars foreldre som må føle seg helt hjelpeløse. Blir mer og mer skuffa (og lei meg) over behandlingen mange syke får! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.