Gå til innhold

Den eneste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hilsnen jeg fikk i forbindelse med Valentine's Day, var fra nabogutten (vår "adoptivsønn") på 11 år.

Hmmf...

Gjest ex-bridget
Skrevet

Stakkar deg!

Jeg fikk røde roser, hjerteballong og middag ute på restaurant :o)

Alt av den kjære prinsen min.

Skrevet

Det skal sies at jeg egentlig er motstander av å feire sånne teite dager. ;)

Skrevet

Vi ble enige om å dele en boks med chilinøtter til den nye serien som begynte i går, og vi kalte det for "Valentinnøtter".. Da min kjære også ønsket å dele en "Valentinsjokolade" med meg, måtte jeg av hensyn til våren som snart kommer takke nei...

Skrevet

Vi feirer ikke sånt, men jeg fikk likevel den kjærligheten jeg liker aller best av min elskede.

Ellers kysser, kliner, koser og elsker vi hele tiden uansett. Og han sier ofte at han elsker meg, og gjøre fine ting for meg, så jeg føler ikke all verdens behov for å feire en tåpelig dag. Mye bedre å ta vare på hverandre i hverdagen, Valentines er ikke verd en dritt om det er den eneste dagen man er romantiske..

Er nå min mening..:)

Skrevet

Vi feirer ikke sånt, men jeg fikk likevel den kjærligheten jeg liker aller best av min elskede.

Ellers kysser, kliner, koser og elsker vi hele tiden uansett. Og han sier ofte at han elsker meg, og gjøre fine ting for meg, så jeg føler ikke all verdens behov for å feire en tåpelig dag. Mye bedre å ta vare på hverandre i hverdagen, Valentines er ikke verd en dritt om det er den eneste dagen man er romantiske..

Er nå min mening..:)

Enig.

Det er flest hverdager i livet, og hvis man ikke klarer å kose seg i dem, blir det rimelig stusselig.

Skrevet

Dette med Valentines er nå egentlig noe stort tull.

Klart det er flott med oppmerksomhet og overraskelser, men hvorfor ikke på en helt annen og ikke forventet dag.

Jeg er også helt enig med den unge jenta som var gjest i Dagsrevyen i går, som snakket om at gutter/menn som varter opp jenter/kvinner er temmelig gammeldags.

Men det store landet vi har lånt tradisjonen fra, har nok mer konservative kjønnsroller enn vi har. Der er det vel fortsatt vanlig at gutten betaler hele regningen og diller og dikker for å få seg et kyss, har jeg inntrykk av.

Skrevet

Slapp av, jeg fikk ingen. Derimot fikk jeg et nydelig morsdagskort av dattera mi med tilhørende cd.

Skrevet

Trodde ikke du var noen tilhenger av valentine's day, jeg.

Syns hele greia er en oppskrytt fjortisgreie, jeg.

*dukker*

Skrevet

*dukker*

Jeg er ingen tilhenger av sånne dager. Men en 11-åring, dah?????????

Skrevet

Jeg er ingen tilhenger av sånne dager. Men en 11-åring, dah?????????

hehe, ja det var jo litt spesielt, ja.

Kanskje han syns du er den hotteste mamma'n i nabolaget ;)

*knis*

Skrevet

*dukker*

Enig. Og alle disse hjertene i butikkene er til å få pels av.

Jeg våget meg ut i går for å sjekke mammut-salget i bokhandlene i går ettermiddag, og det var hjerter og stressa mannfolk med blomsterkvaster i hånda overalt.

Skrevet

Den eneste jeg fikk, var fra NetCom. Like greit, jeg synes ikke noe om verken den dagen eller Halloween.

Skrevet

Enig. Og alle disse hjertene i butikkene er til å få pels av.

Jeg våget meg ut i går for å sjekke mammut-salget i bokhandlene i går ettermiddag, og det var hjerter og stressa mannfolk med blomsterkvaster i hånda overalt.

*pjuk*

Jeg vil ikke ha sånne dillehjerter, men jeg skjønner at noen som er en del yngre enn meg kanskje liker det.?

Jeg prøver febrilsk å se på noe annet når jeg blir overfalt av nusselige bamser og hjerter i butikkene før valentine's day.

Heldigvis er det minimal sjanse for at jeg noengang vil få noe sånt.

Skrevet

hehe, ja det var jo litt spesielt, ja.

Kanskje han syns du er den hotteste mamma'n i nabolaget ;)

*knis*

;)

Lillemann sa til meg på lørdag: "Mamma, du er den peneste av alle mammaene!"

*stolt*

Skrevet

;)

Lillemann sa til meg på lørdag: "Mamma, du er den peneste av alle mammaene!"

*stolt*

Se det, ja. Det var nok det 11åringen syntes, også ;)

Skrevet

Se det, ja. Det var nok det 11åringen syntes, også ;)

Hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...