nyca Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Skriver her siden det er litt mer aktivitet her... Sluttet på p-pillene i juni, fikk mens i juli, men etter dette har den uteblitt. Dette er jo egentlig helt normalt for veldig mange. Fikk i januar mensen igjen, og da er mitt spørsmål: Kan jeg nå regne med at den er i rute igjen? Slik at den burde komme nå i februar? Eller kan den fort finne på å være ustabil en stund til!? 0 Siter
Gjest alt en kan spørre om.. Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det er det umulig for noen her inne å vite. Teoretisk så kan den både komme neste måned, eller om 2 mndr., et halvt år, aldri.... Og hadde noen gitt deg tall, hvor mange prosents sjanse det er for det ene eller det andre, så hadde du vært like usikker hva som ville gjelde for deg. 0 Siter
nyca Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Det er det umulig for noen her inne å vite. Teoretisk så kan den både komme neste måned, eller om 2 mndr., et halvt år, aldri.... Og hadde noen gitt deg tall, hvor mange prosents sjanse det er for det ene eller det andre, så hadde du vært like usikker hva som ville gjelde for deg. Herregud hvor positiv man kan være på en tirsdag... Er da ikke noe problem for meg å skjønne at det IKKE er noen fasit for når den kommer... Var KUN et spørsmål! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det heter seg at den kan være ustabil i 12 måneder etter p-pilleslutt. Men jeg fikk den en gang, så forsvant den i 3 mnd, og så kom den som den skulle etter det, hver mnd. 0 Siter
nyca Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Det heter seg at den kan være ustabil i 12 måneder etter p-pilleslutt. Men jeg fikk den en gang, så forsvant den i 3 mnd, og så kom den som den skulle etter det, hver mnd. Ja.. Legen sa nemlig at jeg måtte ta kontakt til våren/sommeren hvis den ikke var blitt stabil igjen. Så vi får håpe den går seg til. Det som er så snedig er at jeg har "mensenfølelse" hver gang den skulle vært her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.