Gå til innhold

Kan ishockeyspillere ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266774

Rent bortsett fra at de ble anklaget for voldtekt - fordi jenta ikke husker noe,,,,, - -OM det er sånn at det hadde vært en frivillig dame, er det da en SKANDALE? - jeg mener nei.

SKANDALEN er jo at de er anmeldt for voldtekt - og når de så blir frikjent for dette - så burde de få gå fri.

Hvordan og med hvem idrettsstjerner har sex må da være en privatsak - eller?

Gjest Mr Papp
Skrevet

Det er fullt mulig å sammenligne denne episoden med f.eks. Myggen og Bergs halvlitere under VM i 1998. Det at de er ute og drikker på kveldstid, er dét mange i forbundet reagerer på. Sweden Hockey Games begynner straks, må vite.

Skrevet

Enig med deg jeg, flisa.

Og så er jeg veldig glad for at jeg ikke er noen kjent idrettsstjerne. Vil heller være fullstendig ukjent og ha sex når jeg vil uten å måtte svare for journalister etterpå.

;)

Skrevet

Enig med deg der. Problemet er vel at de har blitt advart mot at sånt kunne skje (at noen anklager dem for voldtekt osv), og at de kanskje burde vært smarte nok til å unngå en sånn situasjon.

Men herregud, jenta var da voksen! Hadde hun vært 14 år hadde det vært noe annet! Skulle vel ikke være noe stort problem å finne ut om hun var dopa eller ikke, men "gjemt på kvitteringene for alt hun drakk" - og det tenker man på å gjøre når man er så full at man ikke vet hva man gjør?? Hallo!!!

Skrevet

Enig med deg der. Problemet er vel at de har blitt advart mot at sånt kunne skje (at noen anklager dem for voldtekt osv), og at de kanskje burde vært smarte nok til å unngå en sånn situasjon.

Men herregud, jenta var da voksen! Hadde hun vært 14 år hadde det vært noe annet! Skulle vel ikke være noe stort problem å finne ut om hun var dopa eller ikke, men "gjemt på kvitteringene for alt hun drakk" - og det tenker man på å gjøre når man er så full at man ikke vet hva man gjør?? Hallo!!!

HEHE! - du sier noe - når jeg er ute på pub og drikker så har jeg aldri sett en kvittering - om jeg da ikke skal skrive det på "rommet" el.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...