flisa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266774 Rent bortsett fra at de ble anklaget for voldtekt - fordi jenta ikke husker noe,,,,, - -OM det er sånn at det hadde vært en frivillig dame, er det da en SKANDALE? - jeg mener nei. SKANDALEN er jo at de er anmeldt for voldtekt - og når de så blir frikjent for dette - så burde de få gå fri. Hvordan og med hvem idrettsstjerner har sex må da være en privatsak - eller? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det er fullt mulig å sammenligne denne episoden med f.eks. Myggen og Bergs halvlitere under VM i 1998. Det at de er ute og drikker på kveldstid, er dét mange i forbundet reagerer på. Sweden Hockey Games begynner straks, må vite. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Enig med deg jeg, flisa. Og så er jeg veldig glad for at jeg ikke er noen kjent idrettsstjerne. Vil heller være fullstendig ukjent og ha sex når jeg vil uten å måtte svare for journalister etterpå. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Enig med deg der. Problemet er vel at de har blitt advart mot at sånt kunne skje (at noen anklager dem for voldtekt osv), og at de kanskje burde vært smarte nok til å unngå en sånn situasjon. Men herregud, jenta var da voksen! Hadde hun vært 14 år hadde det vært noe annet! Skulle vel ikke være noe stort problem å finne ut om hun var dopa eller ikke, men "gjemt på kvitteringene for alt hun drakk" - og det tenker man på å gjøre når man er så full at man ikke vet hva man gjør?? Hallo!!! 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Enig med deg der. Problemet er vel at de har blitt advart mot at sånt kunne skje (at noen anklager dem for voldtekt osv), og at de kanskje burde vært smarte nok til å unngå en sånn situasjon. Men herregud, jenta var da voksen! Hadde hun vært 14 år hadde det vært noe annet! Skulle vel ikke være noe stort problem å finne ut om hun var dopa eller ikke, men "gjemt på kvitteringene for alt hun drakk" - og det tenker man på å gjøre når man er så full at man ikke vet hva man gjør?? Hallo!!! HEHE! - du sier noe - når jeg er ute på pub og drikker så har jeg aldri sett en kvittering - om jeg da ikke skal skrive det på "rommet" el. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.