Gå til innhold

hvilket treningsapparat bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Vi har en sykkel hjemme og det synes vi er så kjedelig å bruke. Har lyst på noe nytt, men lurer på hva vi skal satse på.

Jeg har tenkt på en slik trappemaskin med staver som beveger seg i takt med hverandre. Samboer kan tenke seg romaskin eller tredemølle.

Vi vil ha god kondisjon og samtidig få ned pølsa rundt magen vår...Problemet er penger. Vi bør helst ikke bruke mer enn maks 3000,- på en ting. Ser jo at det averteres mye i høye prisklasser, er de billige veldig dårlige i kvalitet eller får man overhodet noe utbytte av de billige? Har ikke lyst på noe veldig skranglete noe..

Hva har du som du er fornøyd med eller har du erfaring med noe av disse tingene som du kan anbefale eller fraråde oss?

Takk for svar på forhånd.

Gjest Jeg liker kanskje ikke det samme
Skrevet

Hva som om jeg liker trappemaskinen. Dere må kjøpe noe dere selv kan tenke dere å bruke...

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Hva som om jeg liker trappemaskinen. Dere må kjøpe noe dere selv kan tenke dere å bruke...

Jeg skrev jo hva vi kan tenke oss og kjøpe, men samtidig ønsker jeg innspill på kvalitet og prisnivå og om det virker på kroppen til brukeren. Liten vits i å kjøpe romaskin hvis det mest virker på armene eller bena f.eks.

Er også dumt og kjøpe noe billig som går fort i stykker eller er skranglete osv.

Derfor ønsker jeg erfaringer fra andre som har slike hjemmemaskiner.( På et treningsenter så vil jo alle maskiner være bra for de er store, solide og med flott utstyr til.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...