Gå til innhold

Parkering i Levanger

Anbefalte innlegg

Gjest penguin
Skrevet

Hei!

Er det noe sted i Levanger (sentrumsnært) man kan parkere gratis fra en fredag ettermiddag til tidlig søndag morgen? Det står jo advarsel om soneparkering og sånt i sentrum...men hva med den skolen/idrettsbygget der? Kan man parkere der uten å risikere å bli tauet bort?

Skrevet

I nærheten av jernbanestasjonen, sikkert. Jeg er ikke kjent der, men da jeg var der i høst, parkerte bussen på stasjonen. Mener bestemt at det var en del andre parkeringsplasser der og, men siden jeg var der på blåtur, var formen deretter og :)

Skrevet

Regner med at det er MOan du mener (over veien for sykehuset, like ved videregående). Tror det er avgiftsfritt der ja. Tror det er der gubben parkerer når han er på jobb, han jobber på sykehuset.

Skrevet

I nærheten av jernbanestasjonen, sikkert. Jeg er ikke kjent der, men da jeg var der i høst, parkerte bussen på stasjonen. Mener bestemt at det var en del andre parkeringsplasser der og, men siden jeg var der på blåtur, var formen deretter og :)

Kjørte du Blåmann da? :-)(Det er lokalbussen på Levanger...)

Skrevet

Kjørte du Blåmann da? :-)(Det er lokalbussen på Levanger...)

Hehe... nei. Kjørte en annen buss, en hvit en. Det er det eneste jeg husker, men vanvittig moro var det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...