Gå til innhold

Parkering i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen gratis parkeringsplasser ved Aker Brygge i Oslo? Eventuelt hvor er det billigst å parkere?

Skrevet

Ved aker brygge tror jeg ikke det finnes noe gratis, nei. Der må du gjerne punge ut med 40-50 kr. i timen. Lenge siden jeg har kjørt noe særlig i byen, men i sentrum finnes det jo noen kommunale parkeringer igjen, og de er som regel gratis etter 17:00.

"............................"

Gjest ex-bridget
Skrevet

Gratis skal vel noe til, det blir i såfall oppimellom gatene på baksiden der, men det er sikkert restriksjoner der også....

MEN, på Statoilstasjonen i Munkedamsveien (1 min å gå til brygga), den som liksom ligger under Konserthuset, der er det relativt rimelig å parkere i forhold til mange andre steder i nærheten. Det koster 175,- pr. døgn.

Og hvis du parkerer kun på kvelden, så koster det bare kr. 20,- for hele kvelden.

Rådhusplassen er jo gratis på kveldstid, men nesten alltid umulig å få plass.

Skrevet

Gratis skal vel noe til, det blir i såfall oppimellom gatene på baksiden der, men det er sikkert restriksjoner der også....

MEN, på Statoilstasjonen i Munkedamsveien (1 min å gå til brygga), den som liksom ligger under Konserthuset, der er det relativt rimelig å parkere i forhold til mange andre steder i nærheten. Det koster 175,- pr. døgn.

Og hvis du parkerer kun på kvelden, så koster det bare kr. 20,- for hele kvelden.

Rådhusplassen er jo gratis på kveldstid, men nesten alltid umulig å få plass.

Jeg står i Statoil huset hver mandag kveld, og betaler som regel 60,- for noen timer.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg står i Statoil huset hver mandag kveld, og betaler som regel 60,- for noen timer.

Jeg jobber rett ved siden av, men kjører ikke bil til vanlig. Men hender jeg parkerer der om jeg er innom på kvelden. Men har ikke gjort det nå siden før jul, og da hadde jeg noen kvelder hvor jeg betalte kr. 20,- for hele kvelden. De reklamerte også veldig for det da. Kanskje det bare var i julerushet....?

Men vet i allefall at det er 175,- pr. døgn der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...