Gemini Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Takk for tips! ..regne regne.. jeg skal ha ca. 114 cm. lange staver, jeg da. Men det kan vel variere -ettersom forholdet mellom lengden på armer og ben varierer?? Staver med fast lengde selges i lengder med 5 cm mellom hver. Altså 110, 115, 120, osv. Så du skal sikkert ha 115, evt. 110. Men det kan du jo spørre om når du kjøper, hvis du kjøper i en butikk da. Eller kjøpe teleskopstaver, sånne som du kan regulere lengden på. 0 Siter
tjisis Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Staver med fast lengde selges i lengder med 5 cm mellom hver. Altså 110, 115, 120, osv. Så du skal sikkert ha 115, evt. 110. Men det kan du jo spørre om når du kjøper, hvis du kjøper i en butikk da. Eller kjøpe teleskopstaver, sånne som du kan regulere lengden på. Det er sånne (teleskop) jeg har. Nøyer meg med et par - foreløpig...!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det er sånne (teleskop) jeg har. Nøyer meg med et par - foreløpig...!!! Men da kan du jo i alle fall prøve å regulere de til 115 cm om du nå har de høyere(?) 0 Siter
tjisis Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Men da kan du jo i alle fall prøve å regulere de til 115 cm om du nå har de høyere(?) *iler ned trappen og sjekker* Ja, og det var visst akkurat det jeg hadde dem på. Da er det nok kanskje teknikk og trening det er mest å hente på! 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Fikk du ikke vondt i hendene da? Jeg har prøvd staver og synes det var pyton, fikk kjempevondt mellom pekefingeren og tommelen. Bruk polstrede sykkelhansker! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Bruk polstrede sykkelhansker! Hjelper ikke, jeg har prøvd med slike hansker og får vondt med en gang 0 Siter
Gemini Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hjelper ikke, jeg har prøvd med slike hansker og får vondt med en gang Men belastningen blir jo en annen på dine hender enn mine eller flisas? Du legger vel mer vekt på de i såfall? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Men belastningen blir jo en annen på dine hender enn mine eller flisas? Du legger vel mer vekt på de i såfall? ja, det er det som er problemet og jeg orker ikke men jeg vet ikke hvordan andre opplever det 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Fikk du ikke vondt i hendene da? Jeg har prøvd staver og synes det var pyton, fikk kjempevondt mellom pekefingeren og tommelen. ...jeg har sånne staver som har rem - ikke sånn "hanske" - kanskje du bør se på en annen type? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 ...jeg har sånne staver som har rem - ikke sånn "hanske" - kanskje du bør se på en annen type? Jeg har bare prøvd med rem og egne polstrede sykkelhansker. Fikk antydning til senebetennelse etter en kort tur ( 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har bare prøvd med rem og egne polstrede sykkelhansker. Fikk antydning til senebetennelse etter en kort tur ( det var rart. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 det var rart. Det er teit skal jeg si deg for det hadde vært greit å gå med staver for å trene. Men jeg har nok litt overbelastede hender ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.