Gå til innhold

Trene med staver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tips!

..regne regne.. jeg skal ha ca. 114 cm. lange staver, jeg da.

Men det kan vel variere -ettersom forholdet mellom lengden på armer og ben varierer??

Staver med fast lengde selges i lengder med 5 cm mellom hver. Altså 110, 115, 120, osv. Så du skal sikkert ha 115, evt. 110. Men det kan du jo spørre om når du kjøper, hvis du kjøper i en butikk da. Eller kjøpe teleskopstaver, sånne som du kan regulere lengden på.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tjisis

19

• flisa

11

• Dorthe

5

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Staver med fast lengde selges i lengder med 5 cm mellom hver. Altså 110, 115, 120, osv. Så du skal sikkert ha 115, evt. 110. Men det kan du jo spørre om når du kjøper, hvis du kjøper i en butikk da. Eller kjøpe teleskopstaver, sånne som du kan regulere lengden på.

Det er sånne (teleskop) jeg har. Nøyer meg med et par - foreløpig...!!!

Skrevet

Det er sånne (teleskop) jeg har. Nøyer meg med et par - foreløpig...!!!

Men da kan du jo i alle fall prøve å regulere de til 115 cm om du nå har de høyere(?)

Skrevet

Men da kan du jo i alle fall prøve å regulere de til 115 cm om du nå har de høyere(?)

*iler ned trappen og sjekker*

Ja, og det var visst akkurat det jeg hadde dem på. Da er det nok kanskje teknikk og trening det er mest å hente på! ;)

Skrevet

Fikk du ikke vondt i hendene da? Jeg har prøvd staver og synes det var pyton, fikk kjempevondt mellom pekefingeren og tommelen.

Bruk polstrede sykkelhansker! :)

Skrevet

Bruk polstrede sykkelhansker! :)

Hjelper ikke, jeg har prøvd med slike hansker og får vondt med en gang

Skrevet

Hjelper ikke, jeg har prøvd med slike hansker og får vondt med en gang

Men belastningen blir jo en annen på dine hender enn mine eller flisas? Du legger vel mer vekt på de i såfall?

Skrevet

Men belastningen blir jo en annen på dine hender enn mine eller flisas? Du legger vel mer vekt på de i såfall?

ja, det er det som er problemet og jeg orker ikke men jeg vet ikke hvordan andre opplever det

Skrevet

Fikk du ikke vondt i hendene da? Jeg har prøvd staver og synes det var pyton, fikk kjempevondt mellom pekefingeren og tommelen.

...jeg har sånne staver som har rem - ikke sånn "hanske" - kanskje du bør se på en annen type?

Skrevet

...jeg har sånne staver som har rem - ikke sånn "hanske" - kanskje du bør se på en annen type?

Jeg har bare prøvd med rem og egne polstrede sykkelhansker. Fikk antydning til senebetennelse etter en kort tur :o(

Skrevet

Jeg har bare prøvd med rem og egne polstrede sykkelhansker. Fikk antydning til senebetennelse etter en kort tur :o(

det var rart.

Skrevet

det var rart.

Det er teit skal jeg si deg for det hadde vært greit å gå med staver for å trene. Men jeg har nok litt overbelastede hender :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...