Gjest martamor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg er ei 21 år gammel jente med endel kvisearr på ryggen. Huden er ganske glatt, men jeg hadde dessverre pilt på endel kviser før jeg dro til syden i høst, og der ble disse sårene / arrene bleket av solen og jeg har derfor masse hvite prikker og flekker på ryggen. Skulle gjerne bli kvitt det før sommeren, i alle fall til en viss grad. Er det noen som har erfaring med såkalt krystallsliping? Eventuelt en annen effektiv metode.. Tenkte å prøve det.. Noen gode salonger i Oslo? Tusen takk for svar!!! Gruer meg til sommeren.. 0 Siter
Spirello Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 jeg er sikker på at bare er du som ser det, og ingen andre.. Må man være fullstendig perfekt for å være bra nok? Bare lurer... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 jeg er sikker på at bare er du som ser det, og ingen andre.. Må man være fullstendig perfekt for å være bra nok? Bare lurer... Hun sier da ingen sted at hun ikke er bra nok? Og hvis dette er noe som plager henne veldig er det ikke så rart at hun spør om råd.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.