Goliath Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/4512744.html Har DU noen mening om dette? MIN mening er at hvis intet gjøres, så må det bli åpnet for adopsjon av pingvinbarn til homofile pingviner, hvis Bremerhaven Zoo fortsatt ønsker å ha pingviner om noen år fremover....:-) 0 Siter
Gjest tips Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 "Problemet" i denne saken var vel at denne pingvintypen nesten er utryddet, så det er ikke så mange av samme arten å adoptere.. Man hadde vel håpet å holde arten i live ved vanlig "slekters gang", men disse ville det annerledes :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Gi hannene noen kasser med øl og sprit og fri tilgang til hunn-burene, så skal du se det skjer noe! Hvis man skal dømme etter uttallige Big Brother-eksperimenter, ihvertfall. :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 "Problemet" i denne saken var vel at denne pingvintypen nesten er utryddet, så det er ikke så mange av samme arten å adoptere.. Man hadde vel håpet å holde arten i live ved vanlig "slekters gang", men disse ville det annerledes :-) Så hvis man da følger oppfordringen fra de homofiles interesseorganisasjon, så går det nedenom og hjem med hele denne pingvintypen? Ja-ja....slik kan det gå hvis man så absolutt skal holde på prinsippene:-) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg syns de skal fly inn de svenske damene og se hva som skjer. Hvis de fortsatt er homo er jo det interessant. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Herregud!! Det må da gå an å gå i forbønn for disse stakkarne. 0 Siter
Osiris Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Herregud!! Det må da gå an å gå i forbønn for disse stakkarne. hehe, noen mener jo at homofili hos mennesker er en motesak. Utrolig kule pingviner i Bremerhafen da *ler* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hvis jeg har fått med meg alt, er det bare snakk om å la noen hunnpingviner gå sammen med hannene, og se hva som skjer? Skjønner ikke hvordan det kan skade synet på homofili; enten vil de ikke ha noe med damene å gjøre, eller så har de bevist at pingvinene er bifile. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Vet de at de er homser da? Det er ikke bare hormonene som flommer og mangel på hunner da? 0 Siter
Goliath Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Vet de at de er homser da? Det er ikke bare hormonene som flommer og mangel på hunner da? Det var faktisk det som slo meg også. Og da er det jo bare positivt at det kommer noen nye "babes". Har inntrykk av at det er "noen" som overeagerer litt her, og selv måtte jeg le litt av reaksjonen til noen overfølsomme homser:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.