Gå til innhold

Skal homopingvinene få være i fred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Problemet" i denne saken var vel at denne pingvintypen nesten er utryddet, så det er ikke så mange av samme arten å adoptere..

Man hadde vel håpet å holde arten i live ved vanlig "slekters gang", men disse ville det annerledes :-)

Skrevet

Gi hannene noen kasser med øl og sprit og fri tilgang til hunn-burene, så skal du se det skjer noe!

Hvis man skal dømme etter uttallige Big Brother-eksperimenter, ihvertfall. :-)

Skrevet

"Problemet" i denne saken var vel at denne pingvintypen nesten er utryddet, så det er ikke så mange av samme arten å adoptere..

Man hadde vel håpet å holde arten i live ved vanlig "slekters gang", men disse ville det annerledes :-)

Så hvis man da følger oppfordringen fra de homofiles interesseorganisasjon, så går det nedenom og hjem med hele denne pingvintypen?

Ja-ja....slik kan det gå hvis man så absolutt skal holde på prinsippene:-)

Jeg er en annen
Skrevet

:)

Jeg syns de skal fly inn de svenske damene og se hva som skjer. Hvis de fortsatt er homo er jo det interessant.

Skrevet

Herregud!! Det må da gå an å gå i forbønn for disse stakkarne.

Skrevet

Herregud!! Det må da gå an å gå i forbønn for disse stakkarne.

hehe, noen mener jo at homofili hos mennesker er en motesak. Utrolig kule pingviner i Bremerhafen da *ler*

mil1365380270
Skrevet

Hvis jeg har fått med meg alt, er det bare snakk om å la noen hunnpingviner gå sammen med hannene, og se hva som skjer?

Skjønner ikke hvordan det kan skade synet på homofili; enten vil de ikke ha noe med damene å gjøre, eller så har de bevist at pingvinene er bifile.

Skrevet

Vet de at de er homser da? Det er ikke bare hormonene som flommer og mangel på hunner da?

Skrevet

Vet de at de er homser da? Det er ikke bare hormonene som flommer og mangel på hunner da?

Det var faktisk det som slo meg også.

Og da er det jo bare positivt at det kommer noen nye "babes".

Har inntrykk av at det er "noen" som overeagerer litt her, og selv måtte jeg le litt av reaksjonen til noen overfølsomme homser:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...