Gå til innhold

Hvilke serier følger du med på?

Anbefalte innlegg

Gjest litt frustrert frue
Skrevet

Nå ser jeg "Frustrerte fruer", av og til "Cold case", "Forsvar"... Liker også C.S.I., men det går selvfølgelig på likt med en annen serie...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• bugge -jenta

3

• Åsemor

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lite interessant for tiden. Følger vel med på Lost en stund til, men den også er jo veldig oppskrytt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sopranos.

Venter også på at sesong 2 av The Shield skal havne under 200-kroners grensa, sånn at den kan bestilles.

Ser også fram til Sesong 2 av Twin Peaks.

Ellers har jeg sesong 1-3 med Cheers på dvd, jeg har sesong 1-4 med Simpsons på dvd, og jeg har et par sesonger med South Park.

Jeg følger ikke med på noe på tv (bortsett fra CL), men jeg så første episode av Ran i går. Likte den og kommer til å se neste også. Hvis jeg får tid.

Skrevet

Frustrerte fruer, Kongen av Queens, Noen ganger Homsepatruljen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har bare en serie jeg _må_ se, CSI. For meg er derfor tirsdagene hellige, nåde den som ringer eller kommer på besøk! (Etter hvert vet folk om dette og skygger unna, hehe.) Har jeg tid og anledning ser jeg også Cold Case og JAG, men de greier jeg meg godt uten hvis det er påkrevd.

Skrevet

Nå sitter jeg jo og ser halvveis på tv stort sett hele tida, så jeg har god oversikt i veldig mange serier.

Men når jeg skal på sykehuset har jeg gitt klar beskjed til sambo: Lost, Frustrerte Fruer og Gilmore Girls skal tas opp. Det er de tre seriene jeg liksom MÅ ha med meg, som jeg prioriterer foran andre ting.

Gjest Mr Papp
Skrevet

"Følger med på" er nok en drøy beskrivelse, men jeg synes "Scrubs" ("Helt sykt") er ganske morsomt.

Skrevet

For tiden prøver jeg å få med meg Ran, Frustrerte Fruer, Lost og That 70s Show.

Har jeg glemt noe nå? Sikkert.

Skrevet

Sopranos.

Venter også på at sesong 2 av The Shield skal havne under 200-kroners grensa, sånn at den kan bestilles.

Ser også fram til Sesong 2 av Twin Peaks.

Ellers har jeg sesong 1-3 med Cheers på dvd, jeg har sesong 1-4 med Simpsons på dvd, og jeg har et par sesonger med South Park.

Jeg følger ikke med på noe på tv (bortsett fra CL), men jeg så første episode av Ran i går. Likte den og kommer til å se neste også. Hvis jeg får tid.

Hva er CL?

Skrevet

Lite interessant for tiden. Følger vel med på Lost en stund til, men den også er jo veldig oppskrytt.

Jeg glemte "Lost"; den er spennende!!

Skrevet

Nå sitter jeg jo og ser halvveis på tv stort sett hele tida, så jeg har god oversikt i veldig mange serier.

Men når jeg skal på sykehuset har jeg gitt klar beskjed til sambo: Lost, Frustrerte Fruer og Gilmore Girls skal tas opp. Det er de tre seriene jeg liksom MÅ ha med meg, som jeg prioriterer foran andre ting.

Gilmore girls liker jeg også:) Men jeg får ikke sett alle seriene jeg liker hver uke.... Gikk Gilmore girls i helgen? Vet du når det er reprise?

Skrevet

Gilmore girls liker jeg også:) Men jeg får ikke sett alle seriene jeg liker hver uke.... Gikk Gilmore girls i helgen? Vet du når det er reprise?

Var ikke i helgen pga sport!

*mumle*

Men det går gamle episoder på hverdagene, er ikke sikker på når.

Skrevet

Champions Leauge!

Heh,- den tok ikke jeg engang,- som faktisk er rimelig interessert i fotball.

RL - det er Royal League, det da :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heh,- den tok ikke jeg engang,- som faktisk er rimelig interessert i fotball.

RL - det er Royal League, det da :-)

Det er knapt noen som vet hva Royal Leauge er for noe, så da ville jeg nok skrevet Royal Leauge.

Når det gjelder serier liker jeg ikke å se dem på tv. De bør sees på dvd. Mye artigere. Bedre lyd, bedre bilde, slipper reklamepauser og den slags piss, og man er ikke avhengig av å benke seg foran skjermen til bestemte tider.

Fatter ikke at enkelte gidder.

Skrevet

Gilmore girls, Frustrert fruer og Sex og Singelliv er de jeg kommer på i farten.

Og av komiserier ser jeg ofte på Friends, Kongen av queens og Alle elsker Raymond

Skrevet

Det er knapt noen som vet hva Royal Leauge er for noe, så da ville jeg nok skrevet Royal Leauge.

Når det gjelder serier liker jeg ikke å se dem på tv. De bør sees på dvd. Mye artigere. Bedre lyd, bedre bilde, slipper reklamepauser og den slags piss, og man er ikke avhengig av å benke seg foran skjermen til bestemte tider.

Fatter ikke at enkelte gidder.

VHS'en er også en grei oppfinnelse - inntil videre. Snart skal jeg skaffe meg DVD opptaker med stor disk.

Ser også som regel seriene i etterkant,- med hurtigspoling over reklamene... Er video-programmeringsmester i familien, og tar opp i øst og vest det ungene vil ha. Fotballkamper, serier osv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

VHS'en er også en grei oppfinnelse - inntil videre. Snart skal jeg skaffe meg DVD opptaker med stor disk.

Ser også som regel seriene i etterkant,- med hurtigspoling over reklamene... Er video-programmeringsmester i familien, og tar opp i øst og vest det ungene vil ha. Fotballkamper, serier osv.

VHSen min er meget ustabil, men jeg bør nok vurdere en dvd-opptaker etter hvert jeg også.

Det høres relativt praktisk ut hvis man vil ta opp noe man ikke får sett.

Skrevet

VHSen min er meget ustabil, men jeg bør nok vurdere en dvd-opptaker etter hvert jeg også.

Det høres relativt praktisk ut hvis man vil ta opp noe man ikke får sett.

Ikke minst det som vel kalles "chase play" (er det ikke det det heter,da).

Altså at man kan se live, og så ta en tisse/kaffe/telefon-pause og så fortsette å se resten av programmet forsinket (men ikke behøve å vente til programmet er ferdig).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...